SumekQQ 0 Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Nie całe dwa lata temu kupiłem sobie słuchawki jbl e45bt. Od niedawna przestało mi działać ładowanie oraz jedna słuchawka jakby słabiej gra. Pisałem do firmy (HeadBeat) od której kupiłem słuchawki w sprawię gwarancji, w informacji zwrotnej napisali mi że firma została wykupiona i zmieniła właściciela, a także że w sprawie reklamacji przedmiotów kupionych przed tą zmianą należy się kontaktować z poprzednim właścicielem. Próbowałem kontaktować się z poprzednim właścicielem, ale niestety głuchy telefon i nie odpisuję na maile. Mam pytanie czy jest jakaś inna opcja żeby zareklamować te słuchawki? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Jbl nie ma swojego serwisu? Gwarancji udziela producent. Cytuj Link to post Share on other sites
tumulecpiter 17 Napisano 17 Października 2018 Udostępnij Napisano 17 Października 2018 Napisz do nich bo są dystrybutorem JBL w pl reklamowałem u nich głosnik JBL https://www.jbl.com.pl/kontakt.html Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.