Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Gwarancja a zmiana właściciela firmy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SumekQQ

SumekQQ
  • Nowicjusz

  • 17 postów

Napisano 16 październik 2018 - 20:39

Nie całe dwa lata temu kupiłem sobie słuchawki jbl e45bt.
Od niedawna przestało mi działać ładowanie oraz jedna słuchawka jakby słabiej gra.
Pisałem do firmy (HeadBeat) od której kupiłem słuchawki w sprawię gwarancji, w informacji zwrotnej napisali mi że firma została wykupiona i zmieniła właściciela, a także że w sprawie reklamacji przedmiotów kupionych przed tą zmianą należy się kontaktować z poprzednim właścicielem.
Próbowałem kontaktować się z poprzednim właścicielem, ale niestety głuchy telefon i nie odpisuję na maile.
 
Mam pytanie czy jest jakaś inna opcja żeby zareklamować te słuchawki?

  • 0

#2 cooger

cooger
  • Too old to die young.

  • 8346 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 16 październik 2018 - 20:40

Jbl nie ma swojego serwisu? Gwarancji udziela producent.
  • 0

Ekspert działu: Routery i sprzęt sieciowy / Kącik retro komputerów/ Głośniki, słuchawki i urządzenia audio/ Pełne zestawienie Ekspertów

Zanim wyślesz mi PW z linkiem do Twojego postu zastanów się czy naprawdę go nie widziałem.

Za hajper777: "Nie jestem jakimś mega hejterem żeby jarać sie barwą dzwieku do 100% wydajności"

Poszukuję: Abit BH6, TH7, KG7; Asus: A7M. Masz niepotrzebny stary sprzęt komputerowy (min.13 lat)? Napisz PW.


#3 tumulecpiter

tumulecpiter
  • Bywalec

  • 105 postów

Napisano 17 październik 2018 - 08:33

Napisz do nich bo są dystrybutorem JBL w pl reklamowałem u nich głosnik JBL https://www.jbl.com.pl/kontakt.html


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych