Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Mikrofon do streamowania

Mikrofon

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kruczyca

Kruczyca
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 16 październik 2018 - 15:25

Witam z racji tego, że nie znam się na tych urządzeniach a chciałabym jakiś lepszy sprzęt zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze mikrofonu pojemnościowego który będzie służył do streamowania najlepiej z wejściem na usb. Do 1800 złotych

Po przeszukaniu internetu w oko wpadły mi te mikrofony, może któryś z nich według Was dobrze się sprawdzi

Rode nt1-a kit

Akg C 214

MXL Genesis Fet

Blue Yeti

Użytkownik Kruczyca edytował ten post 16 październik 2018 - 15:40

• 0

#2 niron

niron
  • Dyskutant

• 203 postów

Napisano 16 październik 2018 - 15:44

do 1.8 k to proponuje interfejs audio( za zasianiem phantom)  i mikrofon na xlr a nie żadne usb :) Rode nt1 może być a z interfejsów wypadłem dawno temu więc nie wiem co teraz na rynku. Z drugiej strony robisz to naprawdę profesionalnie ? Bo taki mikrofon jak novox nc1 czy at2020 za połowę tej sumy ( oba na usb) myślę że do zabawy w stream dadzą wystarczający dzwiek 

Użytkownik niron edytował ten post 16 październik 2018 - 15:46

• 1

#3 Kruczyca

Kruczyca
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

• 2 postów

Napisano 16 październik 2018 - 16:06

Na ten moment dopiero się rozwijam aczkolwiek chciałabym znacznie poprawić jakość swoich streamów, interfejs jest dobrym pomysłem więc jeśli ktoś miałby jakiś na oku to również byłabym wdzięczna za wskazanie któregoś

• 0

#4 bleck55

bleck55
  • Maniak

• 4468 postów
  • Miejscowość:Dąbrowa Górnicza

Napisano 16 październik 2018 - 16:40