Skocz do zawartości

Nowy kod nie działa po usuniętym starym skompilowanym kodzie. Dlaczego


Recommended Posts

Witam !

 

Otóż napisałem sobie prosty kod z funkcją string, skompilowałem, następnie go usunąłem i w jego miejscu, w tym samym projekcie napisałem kod z "hello world !". Próbuję go skompilować, ale NIEPOWODZENIE i wyświetla mi konsolę z poprzednim stanem?

Pytanie dlaczego ? Czy nie mozna pisać kodu w miejscu usuniętego skompilowanego kodu ?

 

Koduje w Visual'u i jestem początkujący.

 

Dziękuję ! 

Edytowane przez MsStrychu
Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Zmień projekt który w tym momencie się kompiluje. Prawdopodobnie kompilator uruchamia stary program. Jak coś zapodaj zrzut. 

Teraz to w ogóle nie chce nic się odpalić po napisaniu nowego kodu, po usunięciu skompilowanego hello world :(

#include <time.h>
#include <conio.h>
#include <iostream>

int main()
{
    time_t czas;
    struct tm * ptr;
    time( & czas );
    ptr = localtime( & czas );
    char * data = asctime( ptr );
    std::cout << "Data: " << data;
    getch();
    return 0;
}
Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Widocznie miałeś błąd w kodzie, nie skompilował się, więc uruchomiona została poprzednia "wersja" programu, która po prostu jest Twoim poprzednim programem. Bardziej pomogłoby podanie dokładnego rezultatu (logów) kompilacji... i kodu, który próbujesz kompilować. W pierwszym poście nie zamieściłeś nawet informacji w jakim języku to piszesz...

 

Polecam nauczyć się korzystać ze stackoverflow, gdybyś tam umieścił taki wątek, szybko dostałbyś jakieś ostrzeżenie czy coś w tym stylu...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.