Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Problem z monitorem

monitor dell problem matryca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 thebartodj

thebartodj
  • Nowicjusz

  • 23 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 08 październik 2018 - 16:35

Witam, mam problem z moim monitorem, a mianowicie kupiłem monitor jakiś czas temu (model Dell Alienwere aw2518h 240hz), a dzisiaj po wyjściu z gry coś stało się z ekranem. Nagle się rozmazał, górna część jest czytelna, za to od mniej więcej połowy w dół wszystko jest rozmazane. Sprawdziłem kabel DP i po podpięciu do innego monitora działał, również inny kabel zasilający podłączyłem, a problem nie zniknął. Nie wiecie co może być przyczyną? Może jest jakiś sposób kalibracji ekranu, żeby wróciło wszystko do normy? Dodaje zdjęcie tego ekranu. https://imgur.com/ucbM1fb


Zna się wgl któs na takich rzeczach?


Użytkownik thebartodj edytował ten post 08 październik 2018 - 16:50

  • 0

CPU AMD Ryzen 5 1600 3,9GHz  / GPU Gigabyte GeForce GTX 1080 Turbo OC  /  MOBO MSI B350M PRO-VDH  /  RAM ADATA XPG Z1 DDR4 16GB 3000Mhz / ZASILACZ  XFX Core TS 550W  / OBUDOWA SilentiumPC Regnum RG2W  /  SSD ADATA SU800 128GB  / MONITOR AOC G2260VWQ6 GAMING 75Hz  / KLAWIATURA Logitech G413  / MYSZKA Logitech G603  /  PODKŁADKA Dream Machines Pad L  /  SŁUCHAWKI Razer HummerHead v2  /  MIKROFON ISK AT-100 USB /  KAMERKA Creative Live! Cam Sync HD   /  SYSTEM Windows 10


#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 4214 postów

Napisano 08 październik 2018 - 17:49

Inny monitor podłączałeś do swojego PC ? 


  • 0

#3 thebartodj

thebartodj
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 23 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 08 październik 2018 - 17:51

Cały czas mam podłączony drugi i jest w porządku wszystko.


  • 0

CPU AMD Ryzen 5 1600 3,9GHz  / GPU Gigabyte GeForce GTX 1080 Turbo OC  /  MOBO MSI B350M PRO-VDH  /  RAM ADATA XPG Z1 DDR4 16GB 3000Mhz / ZASILACZ  XFX Core TS 550W  / OBUDOWA SilentiumPC Regnum RG2W  /  SSD ADATA SU800 128GB  / MONITOR AOC G2260VWQ6 GAMING 75Hz  / KLAWIATURA Logitech G413  / MYSZKA Logitech G603  /  PODKŁADKA Dream Machines Pad L  /  SŁUCHAWKI Razer HummerHead v2  /  MIKROFON ISK AT-100 USB /  KAMERKA Creative Live! Cam Sync HD   /  SYSTEM Windows 10


#4 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 4214 postów

Napisano 08 październik 2018 - 20:06

Masz na gwarancji ten monitor ? Bo to raczej problem z elektroniką monitora.   


  • 0

#5 thebartodj

thebartodj
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 23 postów
  • Miejscowość:Wrocław

Napisano 08 październik 2018 - 20:11

Jasne, po prostu wyśle jutro do producenta, nie mam zamiaru się tykać czegoś na czym się nie znam, ale myślałem , że jakaś kalibracja jest możliwa, jednak niestety nie :)


  • 0

CPU AMD Ryzen 5 1600 3,9GHz  / GPU Gigabyte GeForce GTX 1080 Turbo OC  /  MOBO MSI B350M PRO-VDH  /  RAM ADATA XPG Z1 DDR4 16GB 3000Mhz / ZASILACZ  XFX Core TS 550W  / OBUDOWA SilentiumPC Regnum RG2W  /  SSD ADATA SU800 128GB  / MONITOR AOC G2260VWQ6 GAMING 75Hz  / KLAWIATURA Logitech G413  / MYSZKA Logitech G603  /  PODKŁADKA Dream Machines Pad L  /  SŁUCHAWKI Razer HummerHead v2  /  MIKROFON ISK AT-100 USB /  KAMERKA Creative Live! Cam Sync HD   /  SYSTEM Windows 10






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitor, dell, problem, matryca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych