Skocz do zawartości

Podkręcenie AMD PHENOM II X4 925 i AMD RADEON HD 6850


Recommended Posts

Witam, jestem niestety amatorem w kwestii podkręcania procesora i karty graficznej, lecz chciałbym to uczynić. 
 
Czy jest sens to robić przy takiej konfiguracji komputera? (Płyta, zasilacz)
 
 
I w jakim sposób to wykonać?
 
 
 
Konfiguracja:
 
Procesor: AMD PHENOM II X4 925 2,8 GHz (standardowe chłodzenie)
 
Płyta Główna : Gigabyte GA-MA78GM-UD2H
 
Pamięć RAM: Kingston PC2-5300 (667MHz)  DDR2  4 x 2 GB
 
Karta Graficzna: MSI AMD Radeon HD 6850 1 GB GDDR5 (Czy kartę też można jakoś podkręcić?)
 
Dysk Twardy:  SAMSUNG HD322HJ  (298 GB, IDE)
 
Napęd: HL-DT-ST DVDRAM GH20NS10 
 
Zasilacz: Chieftec (GPS-450AA-101A) 450W  (Czy moc jest wystarczająca?)
 
Dodatkowy wentylator 120 mm na boku obudowy

 

Pod poniższymi linkami, znajdują się ilustrację z danymi komputera, a także temperaturami przy normalnej pracy:

 

https://zapodaj.net/b7882b38012b0.jpg.html

 

https://zapodaj.net/d665d43f816d8.jpg.html

 
Proszę o poradę.

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez irokez941
Link to post
Share on other sites

Zawsze jest sens przy tym zasilaczu możesz spokojnie grzebać. Myślę, że bez problemu powinno pójść 3.3GHz.

Edytowane przez CrisPell
Link to post
Share on other sites

 

 

standardowe chłodzenie)
 

 

Temperatury mogą być w tym przypadku problemem. Możesz próbować, ale uważnie sprawdzaj temperatury. Sekcja to gołe 4+1 więc  szału nie ma - tez może się gotować.

 

Nie wiem do czego używasz komputera, ale moim zdaniem gra nie warta świeczki. Podkręcanie procka mija się z celem, bo i tak GPU jest hamulcem w tym zestawie. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Temperatury mogą być w tym przypadku problemem. Możesz próbować, ale uważnie sprawdzaj temperatury. Sekcja to gołe 4+1 więc  szału nie ma - tez może się gotować.