Skocz do zawartości

Komputer do gier za 3900 zł, ocena zestawu.


Recommended Posts

Cześć, z racji że to będzie mój pierwszy komputer i że nie znam się zbytnio na komputerach, proszę o radę.

 

  • Zastosowanie komputera : Gry, do codziennego użytku
  • Maksymalna kwota : 3900 zł
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : jak najszybciej
  • Których części potrzebuję : Wszystkich
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie, nie potrafię
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : W planach jakiś 24 calowy do 600 zł, FHD, Samsung LC24F396FHUXEN Curved (chyba)
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Brak. To będzie mój pierwszy komputer.
  • Specjalne wymagania : Żeby można było pograć w najnowsze gry oraz by można było go modernizować w przyszłości. Wiem, że Intel mocno podrożał ale jednak zostanę przy Intelu i5 8400. Preferowana też jest ta grafika z listy, GTX 1060 GAMING X 6GB, chyba że to w ogóle bezsensu?
  • Własna propozycja zestawu : https://www.x-kom.pl/lista/5t1ep31kv

 

Pytanie czy taki zestaw się nadaje? Zastanawiam się czy płytę główną nie wymienić na taką bardziej "przyszłościową" w modernizacji(parę lat), czy ta jest całkiem w porządku?

 

Zestaw będę zamawiać najprawdopodobniej w Esc.pl, wychodzi najtaniej procesor. I tutaj kolejne pytanie ze względu, że nie potrafię składać komputerów to czy skorzystać z montażu w Esc.pl czy lepiej kupić tylko komponenty w Esc.pl i złożyć w lokalnym serwisie, bez narażania na uszkodzenia w transporcie? 

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuje.

Link to post
Share on other sites

Dopłata do Gaming X ma sens tylko wtedy jak składasz cichy zestaw. Patrząc na zasilacz oraz na to, że zostajesz na chłodzeniu box, to raczej nie ma to sensu. Taniej masz dość dobrego Palita Jestream, 100 zł taniej a to możesz przeznaczyć na chłodzenie CPU SPC Fera3. Zasilacz bardziej na System Power 9 500W albo jeszcze lepiej Pure Power 10 500W. Dysk SSD tylko i wyłącznie wersja IRDM Pro Gen2