Skocz do zawartości

Dwa razy opłacona paczka - zwrot kosztów


Recommended Posts

Witam,

Ostatnio kupiłem przedmiot, płacąc za niego i za koszt wysyłki przelewem. Poprosiłem o wysłanie paczki z możliwością odbioru w placówce.

Poszedłem odebrać i zażądano zapłaty za wysłanie twierdząc, że tak wynika z etykiety. Dopiero po powrocie do domu (mimo wszystko zapłaciłem) zobaczyłem, że w polu 'opłatę uiszcza adresat' nie ma znaku 'X', a jest tylko '\'.

Po rozmowie ze sprzedającym stwierdził on, że pytał na poczcie czy musi wypełnić nową etykietę, bo pomylił się w jednym miejscu. Tam powiedzieli, że nie musi, bo nie ma krzyżyka.

Poczta otrzymała dwukrotną wartość kosztu przesyłki. W związku z tym, mam pytanie czy mają to widoczne w systemie? Chcę zwrotu nieuzasadnionej opłaty. Czy ktoś przechodził przez podobną historię?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...