empiryk_pl 0 Napisano 23 Września 2018 Udostępnij Napisano 23 Września 2018 Witam, Ostatnio kupiłem przedmiot, płacąc za niego i za koszt wysyłki przelewem. Poprosiłem o wysłanie paczki z możliwością odbioru w placówce. Poszedłem odebrać i zażądano zapłaty za wysłanie twierdząc, że tak wynika z etykiety. Dopiero po powrocie do domu (mimo wszystko zapłaciłem) zobaczyłem, że w polu 'opłatę uiszcza adresat' nie ma znaku 'X', a jest tylko '\'. Po rozmowie ze sprzedającym stwierdził on, że pytał na poczcie czy musi wypełnić nową etykietę, bo pomylił się w jednym miejscu. Tam powiedzieli, że nie musi, bo nie ma krzyżyka. Poczta otrzymała dwukrotną wartość kosztu przesyłki. W związku z tym, mam pytanie czy mają to widoczne w systemie? Chcę zwrotu nieuzasadnionej opłaty. Czy ktoś przechodził przez podobną historię? Cytuj Link to post Share on other sites
pawluto 202 Napisano 23 Września 2018 Udostępnij Napisano 23 Września 2018 Nie sądzę by poczta nie potrafiła odszukać że są dwa razy opłacone koszty dostarczenia. Złóż reklamacje na poczcie , jestem pewien że sprawdzą i oddadzą pieniądze. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.