Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kurcze,ludzie,myślcie ! Najpierw się dzwoni do dostawcy,który sprawdza u siebie i ewentualnie,jeśli tam ktoś myślący siedzi,informuje,że u niego wszystko w porządku i wtedy szukasz przyczyny u siebie. Wolisz szukać ,próbować miesiąc,dwa,a potem się dowiedzieć,że problem jest u dostawcy ?

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim zanim zadzwonisz do dostawcy, musisz miec pewnosc ze gdy grasz i masz skoki pingu to Twoj komputer jest jedynym urzadzeniem podpietym do Twojej lokalnej sieci  w domu. Jezeli tak i zadne inne urzadzenie nie jest podlaczene przez kabel lub wifi (tablet, komorka itp) to nalezy sprawdzic czy podczas grania wystepuja inne procesy w tle obciazajace Twoja siec (jak nie wiesz jak to zrobic a masz np laptopa ktorego mozesz podlaczyc to zobacz czy problem wystepuje tylko na pc czy na laptopie rowniez, oczywiscie testy wykonujesz oddzielne, jedno urzadzenie podpiete podczas testu). Jak nie, wtedy wykonaj kilka testow predkosci internetu rowniez z pomiarem pingu. Jezeli wiesz gdzie jest zlokalizowany serwer Twojej gry online (jaki kraj/miasto), zrob test predkosci serwera w tym miescie np na speedtest.net oraz jakiegos serwera lokalnego w Polsce dla porownania. Jezeli problem wystepuje tylko w polaczeniu z tym jednym serwerem to Twoj dostawca internetu nie wiele Ci pomoze. Natomiast jezeli problem wystepuje niezaleznie od serwera jaki testujesz to faktycznie mozesz miec jakas usterke u dostawcy.

Link to post
Share on other sites

Witam 

 

Pingi w grach to temat rzeka.

 

Duże pingi mogą występować gdy:

- masz uszkodzone łącze internetowe ( szumy , błędy crc )

- masz zawirusowanego kompa

- uszkodzony modem

- jeśli grasz po wifi - zapchane kanały - zmień na najmniej zapchany.

 

Twój modem to chyba TP Link - modemy z najniższej półki. Lubią awarię po kilku latach pracy.

Jeśli twój modem nie miał przerw to być może jest na wykończeniu.

Warto raz na jakiś czas wyłączać modem i dać mu 'odpocząć' gdy nie ma was w domu.

Podziała on dłużej.

Link to post
Share on other sites

Macie koledzy rację,ale telefon do dostawcy zajmie autorowi 10 minut i będzie ewentualnie wiedział,czy robić testy i próby samemu. A tak będzie walczył tydzień,dwa a potem się dowie od dostawcy,że niestety jakaś awaria lub coś innego z ich strony. Takie jest moje zdanie,wynikające z własnych doświadczeń...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...