MQK 701 Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Karta po zmianie pasty śmiga jak nowa , pytanie czy serwis się zorientuje? Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3580 Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Nie sądzę. Wymieniłem pastę u siebie, karta wracała do sklepu na diagnozę (miałem wrażenie, że pamięć wywala błędy), dostałem raport na koniec że wszystko sprawne a Szafir został zaklasyfikowany jako "w stanie oryginalnym". Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) A ja mam jeszcze pytanie, czy można zgłosić kartę jeżeli jest podejrzenie, że się przegrzewa? Czy oleją sprawę a ja stracę miesiąc? P.S. dobrze, że już wszystko u ciebie ok Edytowane 19 Września 2018 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 701 Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) Trochę cewki graja lecz tragedii nie ma. Krzyhox ludzie wysylaja na zmianę pasty więc myślę że możesz zgłosić również. Edytowane 19 Września 2018 przez neo88 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Jeszcze jedno ostatnie pytanko. Niby wiem czym się różni rękojmia a gwarancja. Ale co leprze byłoby dla mnie? Cytuj Link to post Share on other sites
Telpher 5 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 rękojmia, bo w ciągu 14 dni muszą ci udzielić odpowiedzi czy rozpatrzyli zgodnie z twoimi żądaniami. Jak nie odpowiedzą to automatycznie zgodnie z prawem wynika że zgodzili się na twoje żądanie. Dlatego zawsze w ramach rękojmi warto żądać zwrotu kasy (jak grafa np. dużo staniała ewentualnie wymiany na nową (jak ci zależy). Miałem taką sytuację z okularami narciarskimi - nówki kupione na obóz synowi i porysował straszliwie. Zareklamowane w ramach rękojmi (żądanie zwrotu kasy) i zagapili sę - w 15tym dniu smsa wysłali. Efekt - musieli zwrócić kasę za porysowane okulary. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 (edytowane) Ok dzięki, czyli jak idę do sklepu mówię, że chcę skorzystać z rękojmi nie gwarancji. I to wystarczy?, nie wiem czy w sklepie komputronik robią jakiś problem. Nigdy nie oddawałem nic na gwarancję w tym sklepie. Edytowane 19 Września 2018 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
Telpher 5 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 musisz napisać, są wzory na stronach rzeczników praw konsumenta. Piszesz z czego korzystasz i czego żądasz. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.