Skocz do zawartości

Słaba wydajność w grach przy dobrym sprzęcie


Recommended Posts

Witam serdecznie!

 

Od około miesiąca mam problem z wydajnością w większości grach przy całkiem dobrym sprzęcie komputerowym. Na początku mogłem bezproblemowo grać w Wiedźmina 3 na ultra przy stabilnych 60 klatkach na sekundę. Jakiś czas temu zauważyłem, że mój komputer stał się głośniejszy w środku, jednak temperatury są w normie, kompa czyszczę co 2 tygodnie więc tu nie powinno być problemu. Przy uruchamianiu kompa ustawiłem też wiatrak w środku na wydajność, potem na maxa bo myślałem, że tutaj może byc pies pogrzebany, ale niestety dalej nic..  Próbowałem też formata, skanowałem antywirem i niestety dalej nic. Jestem laikiem w te klocki, więc liczę na Was!

 

Jeśli nie pomoże nic co tutaj zaproponujecie, będę zmuszony udać się do serwisu :(

 

Tutaj parametry: 

 

Procek: Intel Core i5-7500 3.40Ghz

RAM: 8GB

System: Windows 10 64b

Karta: Nvidia GeForce GTX 1060 3GB

 

Co do aktualizacji i tak dalej, to raczej wszystkie mam aktualne, pozdrawiam!

Edytowane przez Noteg
Link to post
Share on other sites

Co to znaczy "raczej" ? Albo masz wszystkie,albo nie. Pozostaje jeszcze aktualizacja sterowników i chipsetu do płyty głównej. Jak to wszystko będziesz miał zrobione,ale nie raczej a na pewno ,to jeśli się nie poprawi można szukać dalej...

Link to post
Share on other sites

To logiczne- temperatury są takie same bo wentylatory chodzą szybciej, zeby je utrzymać. Sugerowałbym zacząć od aktualizacji sterowników( po prostu wchodzisz na strone GF, dzial sterowniki i szukasz swojej karty, będzie w zakładce seria 10), jeśli nie pomoże to nowej pasty na grafe+procesor. Zrób też benchmark np takim furmarkiem i porównaj wynik z jakimiś podobnymi z neta. Jeśli to nie pomoże, to według mnie to może być problem z zasilaczem któremu brakuje mocy. Ale to najlepiej sprawdź pożyczając od kogoś zasilacz.

Link to post
Share on other sites

 

 

problem z wydajnością w większości grach