Skocz do zawartości

TP-Link Archer AC1200 - żadne urządzenie nie może połączyć się z siecią 5Ghz


Recommended Posts

Witam serdecznie.

Nie wiem czy to jakieś fatum, czy routery tej firmy mnie nie lubią, ale po raz kolejny router zaczął mi fiksować.
(poprzedni zareklamowałem i zwrócono mi pieniądze).

Nowy router Tp-Link Archer AC1200 kupiony w Euro niecały miesiąc temu od dwóch dni ma jakiś problem z siecią 5Ghz.
Polega na tym, że żadne urządzenie nie może połączyć się z siecią 5Ghz.

Testowałem na kilku telefonach, laptopach, tv box'ie - i nic.
Zaczyna łączyć i po paru sekundach przestaje.

Raz na 100x połączyć się, ale gdy odejdę i sieć się rozłączy - to próba ponownego połączenia wygląda jak wyżej.

Robiłem reset routera - nic.

Nie wiem czy mam pecha do tej marki ale już mnie szlag trafia.

Może ktoś ma jakiś pomysł co można jeszcze zrobić?

Link to post
Share on other sites

Problem w tym że nawet gdy zrobię z tego "otwartą" sieć - jest to samo

 

Wczoraj zrobiłem po raz kolejny reset urządzenia (10 sekund wciskałem przycisk z tyłu).

Po ponownej konfiguracji sieć 5Ghz zadziałała - telefon ją złapał.

 

Patrzę teraz - telefon znów połączony z siecią 2,4Ghz a próba połączenia z tamtą znów nie skutkuje.

Link to post
Share on other sites

Za pierwszym razem reset pomógł na parę godzin - potem znów się zaczęło.

 

Teraz już drugi dzień jest ok.

Nie wiem o co chodzi...


Up.
17.09

A dziś od rana znów to samo - nic się nie chce podłączyć do 5Ghz

Edytowane przez mini21
Link to post
Share on other sites

Spróbuj takich ustawień sieci 5 GHz w moim przypadku pomogły a też pc nie chciał łączyć się z siecią. Teraz działa ok. Ustawiania mogą się lekko różnić w zależności od urządzenia.

Tylko 5 GHz.

Tryb bezprzewodowy 5 GHz : N + lub mixed.
Przepustowość kanału AC : 80 MHz
Sterowanie kanałem lub kanał : 48
Kanał rozszerzenia: AUTO
Tryb uwierzytelniania: WPA2-osobiste

szyfrowanie WPA: AES

 

Dodam, że karty sieciowe muszą być ustawione również na sieć 5Ghz. Czyli standard n/ac. Wtedy komunikacja powinna być stabilna.

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

Szczerze mówią - nie mogę teraz znaleźć opcji zmiany regionu.

Jedyne co ma związek to język polski ale nie wiem czy odpowiada to tylko za język czy za region.

Natomiast patrząc na liczbę kanałów (13) wydaje mi się, że ustawienie regionu jest poprawne.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...