mini21 10 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Witam serdecznie.Nie wiem czy to jakieś fatum, czy routery tej firmy mnie nie lubią, ale po raz kolejny router zaczął mi fiksować.(poprzedni zareklamowałem i zwrócono mi pieniądze).Nowy router Tp-Link Archer AC1200 kupiony w Euro niecały miesiąc temu od dwóch dni ma jakiś problem z siecią 5Ghz.Polega na tym, że żadne urządzenie nie może połączyć się z siecią 5Ghz.Testowałem na kilku telefonach, laptopach, tv box'ie - i nic.Zaczyna łączyć i po paru sekundach przestaje.Raz na 100x połączyć się, ale gdy odejdę i sieć się rozłączy - to próba ponownego połączenia wygląda jak wyżej.Robiłem reset routera - nic.Nie wiem czy mam pecha do tej marki ale już mnie szlag trafia.Może ktoś ma jakiś pomysł co można jeszcze zrobić? Cytuj Link to post Share on other sites
vicodin 479 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 https://www.tp-link.com/pl/download/Archer-C1200_V3.html Wybierz swoją wersję sprzętową i pobierz najnowszy firmware. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 14 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2018 (edytowane) Mam najnowszy firmware. Edytowane 14 Września 2018 przez mini21 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Ten reset był skuteczny? Chyba nie. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 14 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Ten reset był skuteczny? Chyba nie.Nie, nic nie pomógł. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Spróbuj bez szyfrowania. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 15 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Problem w tym że nawet gdy zrobię z tego "otwartą" sieć - jest to samo Wczoraj zrobiłem po raz kolejny reset urządzenia (10 sekund wciskałem przycisk z tyłu). Po ponownej konfiguracji sieć 5Ghz zadziałała - telefon ją złapał. Patrzę teraz - telefon znów połączony z siecią 2,4Ghz a próba połączenia z tamtą znów nie skutkuje. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Ale ty robisz twardy reset czy restart? Konfigurujesz wszystko od nowa? Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 15 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2018 cooger- a przeczytałeś co napisałem wcześniej? Wciśnięcie przez 10 sekund przycisku z tyłu routera powoduje przywrócenie do ustawień fabryczny (hard reset czy jak kto zwie). Restart robiłem kilkanaście razy i to nic nie daje. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 15 Września 2018 Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Pytam czy skuteczny bo niektórym tylko się wydaje że zrobili. Dlatego pytam czy uprawiasz po nim wszystko od zera. Jeśli tak to reklamuj pudło. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2018 (edytowane) Za pierwszym razem reset pomógł na parę godzin - potem znów się zaczęło. Teraz już drugi dzień jest ok. Nie wiem o co chodzi... Up.17.09 A dziś od rana znów to samo - nic się nie chce podłączyć do 5Ghz Edytowane 17 Września 2018 przez mini21 Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 (edytowane) Spróbuj takich ustawień sieci 5 GHz w moim przypadku pomogły a też pc nie chciał łączyć się z siecią. Teraz działa ok. Ustawiania mogą się lekko różnić w zależności od urządzenia. Tylko 5 GHz. Tryb bezprzewodowy 5 GHz : N + lub mixed.Przepustowość kanału AC : 80 MHzSterowanie kanałem lub kanał : 48Kanał rozszerzenia: AUTOTryb uwierzytelniania: WPA2-osobiste szyfrowanie WPA: AES Dodam, że karty sieciowe muszą być ustawione również na sieć 5Ghz. Czyli standard n/ac. Wtedy komunikacja powinna być stabilna. Edytowane 17 Września 2018 przez gepardmak Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 17 Września 2018 Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Bardziej istotne niż powyższe ustawienia może być to, czy region został wybrany na Poland, a nie np. USA. Cytuj Link to post Share on other sites
mini21 10 Napisano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2018 Szczerze mówią - nie mogę teraz znaleźć opcji zmiany regionu. Jedyne co ma związek to język polski ale nie wiem czy odpowiada to tylko za język czy za region. Natomiast patrząc na liczbę kanałów (13) wydaje mi się, że ustawienie regionu jest poprawne. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.