Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

problem z wydajnością komputera w battlefield 1 i battlefield v

fps battlefield battlefield1 battlefieldv i7 2600 gtx 1060

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 encore327

encore327
  • Nowicjusz

  • 21 postów

Napisano 11 wrzesień 2018 - 18:14

Witam,

Przychodzę z problemem z którym walczę już jakiś czas. Mianowicie mam sprzęt który pozwala odpalić np wiedźmina 3 na maksymalnych ustawieniach graficznych w co najmniej 65-70 fpsach w FullHD. Tak samo jest rówież w gta v czy w far cry primal. I tyle słowem wstępu. Czas na omówienie problemu.

Przy premierze battlefielda 1 grałem na 750ti, i7 2600 oraz 8gb ramu. W pewnym momencie zaczęły się problemy z wydajnością więc wymieniłem kartę na Gigabyte Geforce GTX 1060 6GB WINDFORCE. Ku mojemu zdziwieniu problem nie zniknął a jedynie spowodował to, że mogłem ustawić grę i na low i na ultra i uzyskiwać mniej więcej tyle samo klatek na sekundę (około 50). Sprawdziłem o co może chodzić i okazało się że zużycie ramu dochodzi do 7800mb. Dokupiłem 4gb i uzyskałem dzięki temu konfigurację 8+4gb. Problem nie zniknął. 

PODSUMOWUJĄC

*Sprzęt to i7 2600, gtx 1060 6gb i 12gb ramu i tak jak w battlefieldzie 1 tak w becie "piątki" mam około 50 fpsów ze spadkami do 30 klatek. 

*Początkowo odpalając gre klatki utrzymują sie na poziomie 90-75fps na low ustawieniach (zużycie procesora ok.80-90 procent natomiast karty graficznej 70-80). Potem po jakiś 5 minutach gry zużycie procesora utrzymuje się takie jakie było na starcie natomiast zużycie karty graficznej spada do 40-60% i gra zaczyna generować średnio 50fpsów. Oczywiście gra ich nie utrzymuje i występują bardzo częste spadki do ok 30 fpsów którym towarzyszy zużycie karty graficznej na poziomie UWAGA: 20%. 

 

P.S jest to mój drugi post na ten temat. Więcej informacji oraz wszystkie teoretycznie wykluczone możliwości pod tym linkiem: http://forum.benchma...-battlefield-1/

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc! :D


Użytkownik encore327 edytował ten post 11 wrzesień 2018 - 18:19

  • 0

#2 k0chan

k0chan
  • Maniak

  • 4394 postów

Napisano 14 wrzesień 2018 - 07:22

witaj encore ponownie, widzę, że nadal problemu nie rozwiązałeś, mógłbyś nagrać film z jakiejś mapy kiedy ci tak spadają fpsy? tylko dobrze byłoby jakbyś jakis monitoring podczas nagrywania włączył, żeby pokazywało tempy i częst proca i karty


  • 0

MB: Asus P8P67-M ! CPU: I7 2600 (3,9 GHz) ! GPU: Inno3d GTX 1060 3GB Compact (uv 0,931v, boost 1920MHz) ! RAM: 8GB RAM @1866 MHz ! SSD: Goodram Iridium Pro 240 GB ! HDD: 1x 2 TB Toshiba p300; 2x 500 GB Samsung F3 ! PSU: SilentiumPC Supremo L2 550W 80+ Gold

 


#3 Reverse

Reverse
  • Amator

  • 45 postów

Napisano 10 październik 2018 - 08:27

Wątek nieco obumarł ale problem wciąż występuje i jest niestety dobrze znany, na konfiguracji z podpisu również na tych bardziej wymagających mapach mam spadki ze stałych 60 w granice ~-45-55 fps (zależy od akcji i miejsca)

 

Nieco pomogły dobrze znane metody na forach/yt z komendami w pliku "user" w folderze z grą ale w dalszym ciągu o stabilnym jak skała 60 w każdej chwili mogę zapomnieć.

 

Autor tematu wciąż nie rozwiązał problemu u siebie? Sprawa jest o tyle dziwna że niektórzy na słabszych konfiguracjach nie mają tej przypadłości..  :co:


Użytkownik Reverse edytował ten post 10 październik 2018 - 08:28

  • 0

Intel Core i7 3770 | Zalman CNPS5X Performa | Asus P8H61-M LE/USB3 REV 3.0 | Gigabyte Radeon™ RX 580 Gaming 8G | 2x Integral 8GB 1600 CL11 | OCZ StealthXstreaM 2 500W | ST1000DM003 | Plextor M5S 128GB | Micron M1100 3D NAND 256GB | Brutus BT-310 | Win 10 Pro x64 | LG IPS234V-PN


#4 k0chan

k0chan
  • Maniak

  • 4394 postów

Napisano 10 październik 2018 - 08:54

w celach testowych zacząłem grać z włączonym vsync (odświeżanie 60Hz) ifaktycznie są momenty że spada i rwie, o dziwo, jak gram z wyłączonym vsync, to bardzo rzadko poniżej 60 kl/s spada, mi się wydaje, że to wina gry


  • 0

MB: Asus P8P67-M ! CPU: I7 2600 (3,9 GHz) ! GPU: Inno3d GTX 1060 3GB Compact (uv 0,931v, boost 1920MHz) ! RAM: 8GB RAM @1866 MHz ! SSD: Goodram Iridium Pro 240 GB ! HDD: 1x 2 TB Toshiba p300; 2x 500 GB Samsung F3 ! PSU: SilentiumPC Supremo L2 550W 80+ Gold

 


#5 Reverse

Reverse
  • Amator

  • 45 postów

Napisano 10 październik 2018 - 09:26

w celach testowych zacząłem grać z włączonym vsync (odświeżanie 60Hz) ifaktycznie są momenty że spada i rwie, o dziwo, jak gram z wyłączonym vsync, to bardzo rzadko poniżej 60 kl/s spada, mi się wydaje, że to wina gry

 

 

Wyłącznie vsync faktycznie problem spadków niemalże rozwiązuje w 100% ALE, pojawia się następny, co jakiś czas mimo ograniczenia klatek do 60 czuć jakby "stuttering?" a dodam że FPS jest stabilny jak skała, ciężko to opisać, w każdym razie wolę już te spadki z włączonym vsync niż tę utratę płynności bez vsync.

 

Ta gra to istny koszmar optymalizacyjny  :[

 

Natrafiłem nawet na skargi użytkowników z zestawami pokroju ~ i7 siódmej/ósmej generacji & GTX 1070/1080  :roll:


Użytkownik Reverse edytował ten post 10 październik 2018 - 09:55

  • 0

Intel Core i7 3770 | Zalman CNPS5X Performa | Asus P8H61-M LE/USB3 REV 3.0 | Gigabyte Radeon™ RX 580 Gaming 8G | 2x Integral 8GB 1600 CL11 | OCZ StealthXstreaM 2 500W | ST1000DM003 | Plextor M5S 128GB | Micron M1100 3D NAND 256GB | Brutus BT-310 | Win 10 Pro x64 | LG IPS234V-PN


#6 k0chan

k0chan
  • Maniak

  • 4394 postów

Napisano 10 październik 2018 - 11:12

a dziś miałem miłą niespodziankę w bf1, grałem sobie na mapie Kobarid z włączonym vsync i zero ścin, aż postanowiłem to uwiecznić na filmiku

 

 

rano jakaś aktualizacja do win10 mi się pobrała, może coś ona naprawiła, muszę na innych mapkach posprawdzać


  • 1

MB: Asus P8P67-M ! CPU: I7 2600 (3,9 GHz) ! GPU: Inno3d GTX 1060 3GB Compact (uv 0,931v, boost 1920MHz) ! RAM: 8GB RAM @1866 MHz ! SSD: Goodram Iridium Pro 240 GB ! HDD: 1x 2 TB Toshiba p300; 2x 500 GB Samsung F3 ! PSU: SilentiumPC Supremo L2 550W 80+ Gold

 


#7 Reverse

Reverse
  • Amator

  • 45 postów

Napisano 11 październik 2018 - 10:47

a dziś miałem miłą niespodziankę w bf1, grałem sobie na mapie Kobarid z włączonym vsync i zero ścin, aż postanowiłem to uwiecznić na filmiku

 

 

rano jakaś aktualizacja do win10 mi się pobrała, może coś ona naprawiła, muszę na innych mapkach posprawdzać

 

U mnie również jest znacznie lepiej, na większości map trzyma już stałe 60 Fps, w większych akcjach przy najbardziej wymagających mapach wciąż niestety potrafi fps spaść ale nie jest to już tak częste jak przed aktualizacją, w sumie to nie wiem czy aktualizacja coś zmieniła czy multum zabiegów których wykonałem wcześniej, między innymi tryb gier windowsowy, profil "performance" w biosie, jakaś komenda w Windows na niby lepszą wydajność, zablokowany fps w pliku user na 59.94 fps (podobno najlepiej taka wartość współgra z vsync) i pewno coś jeszcze ale już nie pamiętam  :D Oczywiście ustawienia gotowe ULTRA w FHD, vsync w w grze włączony.

 

W każdym razie jest już grywalnie  :)


  • 0

Intel Core i7 3770 | Zalman CNPS5X Performa | Asus P8H61-M LE/USB3 REV 3.0 | Gigabyte Radeon™ RX 580 Gaming 8G | 2x Integral 8GB 1600 CL11 | OCZ StealthXstreaM 2 500W | ST1000DM003 | Plextor M5S 128GB | Micron M1100 3D NAND 256GB | Brutus BT-310 | Win 10 Pro x64 | LG IPS234V-PN


#8 k0chan

k0chan
  • Maniak

  • 4394 postów

Napisano 11 październik 2018 - 11:45

chyba coś na plus, potestowałem wczoraj na Las Argoński, Salonowy Blietzkrieg i Pustynia Synajska, i powiem że dużo mniej dropów przy włączonym vsync, czasamni jeszcze występują ale nie jest tego tyle co przed tą aktualizacją

a na niektórych mapach z DLC prawie w ogóle już nie ma ścinek :)


Użytkownik k0chan edytował ten post 11 październik 2018 - 11:46

  • 1

MB: Asus P8P67-M ! CPU: I7 2600 (3,9 GHz) ! GPU: Inno3d GTX 1060 3GB Compact (uv 0,931v, boost 1920MHz) ! RAM: 8GB RAM @1866 MHz ! SSD: Goodram Iridium Pro 240 GB ! HDD: 1x 2 TB Toshiba p300; 2x 500 GB Samsung F3 ! PSU: SilentiumPC Supremo L2 550W 80+ Gold

 


#9 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2143 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 21 październik 2018 - 15:42

Vsync powoduje straszny input lag w mojej ocenie, w BF1 dla mnie jest to praktycznie niegrywalne. Natomiast jeśli chcecie spróbować czegoś innego, wypróbujcie fast sync. Włączyć się go da w opcjach nvidia jak niżej:

 

4onvDN1.png

 

Nie powoduje input laga i niweluje rozdarcia klatek.

 

Polecam.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#10 k0chan

k0chan
  • Maniak

  • 4394 postów

Napisano 21 październik 2018 - 20:44

jakiś cienki z Ciebie zawodnik, jak nie potrafisz grać na 60 kl/s, ja przed i7 2600 grałem na vsync off (wiadomo, duże ściny i spadki fps na i5) ale teraz gram z włączonym na 60hz i jakoś nie czuję, że jestem gorszy od innych, ba , obecnie K/D na plusie to praktycznie normalka :D


Użytkownik k0chan edytował ten post 21 październik 2018 - 20:45

  • 0

MB: Asus P8P67-M ! CPU: I7 2600 (3,9 GHz) ! GPU: Inno3d GTX 1060 3GB Compact (uv 0,931v, boost 1920MHz) ! RAM: 8GB RAM @1866 MHz ! SSD: Goodram Iridium Pro 240 GB ! HDD: 1x 2 TB Toshiba p300; 2x 500 GB Samsung F3 ! PSU: SilentiumPC Supremo L2 550W 80+ Gold

 


#11 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2143 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 21 październik 2018 - 20:53

Włączony vsync powoduje u mnie mdłości, a co do cienkości to nie wiem, subiektywne odczucie zapewne.

 

8YwrutI.png


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: fps, battlefield, battlefield1, battlefieldv, i7 2600, gtx 1060

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych