Skocz do zawartości

Nie ma dźwieku ale widzi kartę


Recommended Posts

Witajcie,

Jestem laikiem kompletnym, ale po wakacjach mój chrześniak dostał dostęp do kompa i to był błąd - a teraz staram się cos z tym zrobić.

 

Mam problem z dzwiękiem, otoż najpierw sądzilem, że to problem z kablem - więc monitor (NEC EA241MW) polączenie mini jack -> mini jack wymieniłem na nowy kabel. Niestety nie pomogło. Później spróbowałem może podłączyć na HDMI kartę graficzną z monitorem i też nie pomogło.

 

Zrobiłem magiczny format i jest problem bo nadal nic - a najdziwniejsze dla mnie jest to, że po włączeniu kabla oraz odpaleniu muzyki jest reakcja na 'mixerze' windowsa oraz ikonka dzwięku jest aktywna/dziala. problem jednak w tym, że dzwięku nie ma - żadnego (nawet piknięć, błędów).

 

Czy ktoś może coś doradzić?

 

mój sprzęt

Procesor Intel i7-3770
Płyta MSI B75-g43
Pamięć DDR3 GOODRAM 8GB 1333 x2
Dyst twardy Seagate 1TB SATA 3 x 2
Dysk SSD Plextor 128GB 2,5"
Nagrywarka DVD-RW LG SATA
Obudowa MIDI ATX Brutus 410
Zasilacz Thermaltake 530W
ASUS GeForce GTX 760 2gb
Link to post
Share on other sites

Witam,

Podłączałem monitor do laptopa - dzwięk działa, menadzer nie pokazuje żadnych problemów, kompletnie zgłupiałem co tutaj robić, bo byłem pewien, że maly kabel gdzieś uszkodził :)

 

tutaj screen

 

https://tufotki.pl/temp/q34T1Qed6Y5roIT394KXPc87UMq6StEGAVmqafIm.jpg?v=0

Edytowane przez francisbegbie
Link to post
Share on other sites

realtek zintegrowany z płytą: 1. najpierw podłącz odbiornik analogowy (mini jack) do karty (najczęściej zielonkawe wejście) 2. kliknij prawą myszą w ikonkę z głośniczkiem w dolnym prawym rogu przy zegarku i wybierz urządzenia do odtwarzania i sprawdź czy masz aktywne wyjście - może jest wyłączone.

Link to post
Share on other sites