alieyes 0 Napisano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, tak jak w temacie, ok. 2 lata temu kupiłem laptopa MSI GL 72 6QF, dorzuciłem do niego dysk SSD 128 GB. Po ok. 14 miesiącach zaczęły pojawiać się pierwsze bluescreeny. Na chwile obecną mam 6 plików .dmp. Czy mogę prosić o diagnostykę problemu? Gwarancja jest już nie aktualna, a z powodu pracy którą wykonuje, nie mogłem oddać go na gwarancję. Wszystko na chwile obecną działa dobrze, Poniżej przedstawiam 'bebechy": Tu znajdują się dokładnie dane: https://www.msi.com/Laptop/GL72-6QF/Specification Procesor: Intel Core i7-6700HQ 2.6 GHZ Pamięć: 8 GB DDR 4 2133 Karta graficzna: GTX 960M 2GB Dysk SSD KIngston SSD120 GB SM2290s3g2120g Dysk WDC WD10JPVX-22JC3T0 Pliki .dmp dorzucę w kolejnym poście, tutaj nie widzę takiej opcji. Serdecznie dziękuje za pomoc! Edit. W jaki sposób moge dodać załącznik? Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez alieyes Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2018 Aktualizowałeś bios i inne sterowniki płyty głównej pod używany system ? Cytuj Link to post Share on other sites
alieyes 0 Napisano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2018 Nie aktualizowałem bo obawiałem się że mogę to schrzanić, i myślałem że na podstawie plików .dmp można coś wywnioskować, akutalizacja biosu jest względnie bezpieczna jeśli pobiore sterowniki ze strony producenta? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 3 Września 2018 Udostępnij Napisano 3 Września 2018 Tak,tylko trzymaj się dokładnie wskazówek przy aktualizacji biosu. Ja przy Gigabyte mam specjalny program,no i dual bios.Nie wiem jak to wygląda w MSI... Cytuj Link to post Share on other sites
alieyes 0 Napisano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2018 Okej, spróbuje w wolnej chwili zrobić reinstalacje i napisze jak efekty, dzięki za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 3 Września 2018 Udostępnij Napisano 3 Września 2018 Pobierz sobie ten mały program pozwala przeanalizować plik .dmp i ustalić kod błędu sprzętowego. https://www.dobreprogramy.pl/BlueScreenView,Program,Windows,82405.html 1 Cytuj Link to post Share on other sites
alieyes 0 Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Świetny program, faktycznie przy pięciu BS za każdym razem w zasadzie miałem ten sam bład: - Netwsw02.sys Netwsw02.sys+1d541c fffff880`05033000 fffff880`053a6000 0x00373000 0x5638c7bb 2015-11-03 16:42:03 - ntoskrnl.exe +ebbf2 fffff800`03051000 fffff800`03637000 0x005e6000 0x59b946d1 2017-09-13 16:55:13 Microsoft® Windows® Operating System NT Kernel & System 6.1.7601.23915 (win7sp1_ldr.170913-0600) Microsoft Corporation C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe Wyczytałem już gdzieś że spowodowane jest to sterownikami bezprzewodowej karty sieciowej, robię reinstall, dzieki Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.