dudek079 66 Napisano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2018 Cześć wszystkim. Stwierdziłem dzisiaj ponowny zgon telefonu z tego samego powodu co rok temu(wada snapa 808). Dokładnie 11.2017 była wymieniona płyta główna w serwisie LG. Dzisiaj sytuacja się powtórzyła i telefon nie reaguje na żadne próby uruchomienia. Siostra od wczoraj skarżyła się na losowe wyłączenia. Raz udało się włączyć po chwili trzymania na ładowarce. Tutaj pojawia się problem. Gwarancja dobiegła końca, ale z tego co wiem LG daje 12mc na wymienione podzespoły. Czy ktoś korzystał z tego i czy wg jest tak jak myślę? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.