Skocz do zawartości

Słuchawki bezprzewodowe do 200zł


Recommended Posts

Witajcie

Potrzebuję słuchawki bezprzewodowe, których używałbym na spacerach oraz na treningach na siłowni. Skłaniałbym się raczej do słuchawek niewielkich rozmiarów, pewnie dousznych.

Planuję słuchać głównie metalu :)

 

Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i nawet nie wiem na jaką firmę patrzeć, nie mówiąc o jakimś konkretnym modelu. Budżet maks do 200zł chociaż, wolałbym trochę mniej zapłacić, aczkolwiek byłbym wstanie dopłacić gdybym dużo zyskał na jakości dźwięku.

Z góry dziękuję Wam za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Polecam KZ ZS6 ciężko będzie w tym budżecie znaleźć lepiej grające słuchawki.

Recenzja:

https://audiobudget.com/product/KZ/ZS6

Tu masz link do Gearbest, sklep sprawdzony i bezpieczny nie żaden losowy chińczyk z aliexpress tylko namolny stacjonarny sklep z magazynami w Azji i Europie

https://www.gearbest.com/earbud-headphones/pp_770863.html?wid=1101231&admitad_uid=98467067d404c912ee9803172bbec4c8&utm_source=admitad&utm_content=191425


Jak maja być bezprzewodowe to jest do nich firmowy moduł bluetooth który podpina się zamiast kabla:

https://www.gearbest.com/headphone-accessories/pp_009136835638.html?wid=1433363

Link to post
Share on other sites

Ja natomiast polecę KZ ED16 - niewiele się różnią dźwiękowo od ZS6 (ED16 są mniej analityczne i separacja jest minimalnie gorsza), a są o połowę tańsze.

W moim przypadku również ED16 są dużo wygodniejsze, ZS6 musiałem się pozbyć, bo były dla mnie zwyczajnie niewygodne.

Link to post
Share on other sites

Długo jak długo temat napisałeś w poniedziałek wieczorem a ja odpisałem w środę po południu czyli nie minęło nawet 48 godzin - nie czekałeś tydzień, dwa czy ileś. Jeśli zanim napisałem odpowiedz w środę już miałeś kupione słuchawki to poczekałeś na odpowiedz ile? 24 godziny czy mniej? Jednym słowem naskrobałeś temat, zająłeś ludziom czas a potem to olałeś. 

Link to post
Share on other sites