MiK 13093 Napisano 12 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2018 Od dawna wiadomo, że Radeony lubią się z Battlefieldem. To nic nie znaczy. Tym bardziej, że nowe 1070 można dorwać za 1600zł a Ti za niewiele więcej. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3575 Napisano 12 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2018 Dla Ciebie to może nieistotne, ale dla mnie jak karta za 1500 PLN (tyle dałem za swojego pokoparkowego V64) wygrywa z najnowszym killerem od NV za 2300 to mega istotna informacja (chociaż pewnie skończy jako ciekawostka, bo BF1 miał moim zdaniem mniejszą grywalność niż stary, dobry csgo więc po BF5 nie spodziewam się niczego innego). Pozdro! Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 12 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2018 Tylko jedna gra, tylko jedna rozdzielczość więc hold your horses. Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 (edytowane) ASUS ROG GeForce RTX 2070 STRIX Oraz takie info od konkurencji: AMD will not implement DirectX ray tracing anytime soon Edytowane 13 Listopada 2018 przez EXT_1 Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Jeżeli amd skupi się na wprowadzeniu solidnych układów w następnej generacji i da nvidii "po uszach" pod względem wydajności to nvidia ray tracing może sobie w tyłek wsadzić. A nowa architektura amd wygląda obiecująco dla kart graficznych jak i procesorów Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2619 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Na razie to sama Nvidia poza demkiem 'ala Star Wars nawet RT nie zaimplementowała Cytuj Link to post Share on other sites
serafin1 125 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Na razie to sama Nvidia poza demkiem 'ala Star Wars nawet RT nie zaimplementowała Tak swoją drogą, ciekawe czy te karty dożyją ukończenia pierwszych gier wykorzystujących ray tracing 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 (edytowane) A przerobiliście mój post #565 ? Wcale sobie RTX nie radzi jakoś szczególnie, a powinien błyszczeć Dla uzupełnienia jeszcze kilka linków Path Tracing vs Ray Tracing https://youtu.be/d9X_PhFIL1o Edytowane 13 Listopada 2018 przez EXT_1 Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Ja mam wielką nadzieję że amd da popalić nvidii i skończy się ten monopol w wyższym segmencie. Ray Tracing będzie należycie działał w następnej lub jeszcze kolejnej generacji więc jakoś specjalnie nie interesują mnie karty z tą funkcją której de facto nie można jeszcze zobaczyć. Co do ray tracing bf 5 bez tej funkcji na premierę. Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 13 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 z tą funkcją której de facto nie można jeszcze zobaczyć Jest sporo demek, większość w formie kodu źródłowego - trzeba zatem samemu kompilować. Przetestuj sobie takie coś: Tu jest dokumentacja - KLIK, a tu skompilowane demko w różnych wariantach - KLIK Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 (edytowane) @up chętnie zobaczę dzięki choć pisząc której de facto nie można jeszcze zobaczyć miałem na myśli gry, no bo generalnie chodzi o to żeby tego doświadczyć z pm w ręce podczas wielkiej wojny niż oglądać przygotowane demo Edytowane 13 Listopada 2018 przez Liber25 Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 794 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) Nowe stery ze wsparciem dla RXT w BFV, może wreszcie zobaczymy jak to działa How to enable #Battlefield Nvidia RTX on #PC: 1. Download the driver 416.94 WHQL http://goo.gl/Zn4cGP . 2. Install the Windows 10 October 2018 Update (RS5) - Version 1809. 3. Enable DX12 & DXR in Battlefield V - Video, Advanced Options (in-game). Edytowane 14 Listopada 2018 przez r1023 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Włączenie DX12 w tej grze (jak w każdym innym BF) jest koszmarne w skutkach Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Włączenie dx12 w jakiejkolwiek grze jest koszmarne w skutkach szczerze mówiąc a to będzie niezbędne dla posiadaczy kart rtx lub przynajmniej dla tych którzy chcą popatrzeć na te "światełka" Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Mi sie podoba jak jest obecnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Nowe stery ze wsparciem dla RXT w BFV, może wreszcie zobaczymy jak to działa How to enable #Battlefield Nvidia RTX on #PC: 1. Download the driver 416.94 WHQL http://goo.gl/Zn4cGP . 2. Install the Windows 10 October 2018 Update (RS5) - Version 1809. 3. Enable DX12 & DXR in Battlefield V - Video, Advanced Options (in-game). właśnie włączyłem pc i widzę dokładnie to co napisałeś, szczerze chce zobaczyc w koncu ten rt Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 Czekam na Wasze opinie, bo ja BF nie kupię, nie lubię i tylko po to aby zobaczyć refleksy RT - no niestety. W BF RT poddane są tylko odbicia, a np w demkach można zmusić RTXa do RT całej sceny - i jak widzieliście np w specjalnej wersji Quake2 radzi sobie dosyć słabo. Zatem zrobienie BF renderowanego w całości RT zajmie jeszcze długieeee lata a tymczasem: Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 794 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) test https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Battlefield_V_RTX_DXR_Raytracing/ trochę bieda Edytowane 14 Listopada 2018 przez r1023 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 14 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 trochę bieda Do 1080 jeszcze jak cię mogę. Cytuj Link to post Share on other sites
Liber25 49 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) straszny lipton z dxr 2080 zaledwie 50 fps średnio na dxr ultra co do jakości samego rt to.... przehypowane podczas premiery rtxów, jednym słowem nie dałbym 5,5k żeby zobaczyć lepsze cienie i odbicia(w takiej jakości), najgorsze jest dla nviidi to, że shadow of the tomb rider nie ma jeszcze rt, już po forach widzę co ludzie którzy sprawdzili te funkcje w bf 5 piszą, przede wszystkim nikt w dynamicznym shooterze nie będzie patrzył na "światełka" na masce. Niestety ale rt zalicza wpadkę już na premierze więc nvidia musi się teraz spiąć żeby naprawić błędy. cytuję użytkownika z popularnego zagranicznego forum: "I have no quarrel with RTX 2080TI performance, but selling it for $500 more on RTX gimmick is a BIG NO NO. If ray tracing worked, I'd say it's expensive but OK, you get next gen experience out of it. As it is you pay for Porsche and get Ford. Thanks but no thanks, I'm not willing to be Nvidia's milking cow and get nothing." Czekam na Wasze opinie, bo ja BF nie kupię, nie lubię i tylko po to aby zobaczyć refleksy RT - no niestety. W BF RT poddane są tylko odbicia, a np w demkach można zmusić RTXa do RT całej sceny - i jak widzieliście np w specjalnej wersji Quake2 radzi sobie dosyć słabo. Zatem zrobienie BF renderowanego w całości RT zajmie jeszcze długieeee lata a tymczasem: jeżeli kolejny bf ma jakoś sensownie wyglądac z rt to dice już powinno zacząć prace XD Edytowane 14 Listopada 2018 przez Liber25 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 No szału nie ma. Już po konferencji NV pisałem, że wielkie zamieszanie o odbicia i cienie na które i tak nie zwraca się aż tak uwagi. Dodatkowo spadek wydajności jest ogromny. 2080Ti do 1080p@60Hz, masakra jakaś. Zobaczymy jeszcze co Tomb Raider i Metro pokaże, ale szału się nie spodziewam. Widzę tutaj jednak pewien plus, może NV wreszcie przymusi twórców gier do porządnej implementacji DX12 (które do DXR jest niezbędne). Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2184 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) PayTracing 4K w 20 klatkach, od 8:00 minuty normalnie jakość kinowa w 24 klatkach Edytowane 14 Listopada 2018 przez mutissj Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 "I can't really tell the difference between the "fake" ray tracing and the hardware RTX tray tracing." Rożnica jest, tylko nie na tyle żeby było "WOW" i podczas gry niezauważalna, więc gość ma rację. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) Miałem brać pod uwagę Gaming X/Z 2070 ale widzę że nie ma sensu... to ja chyba wezmę 1080 albo taniej RX'a (580 lub 590 zaleznie od promo) i przeczekam 1-2 gen... masakra.. W ogóle nie widzę logicznego sensu wydawania prawie 600 euro na 2070... Edytowane 14 Listopada 2018 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 14 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2018 (edytowane) Biorąc pod uwagę ceny nowych 1080 vs nowe 2070 to jest sens kupić tanie 2070. Mimo wszystko wydajność trochę lepsza za tą samą kasę (2300zł). Natomiast cena 2080 i 2080Ti jest IMO zupełnie nieuzasadniona. Ok, wydajne, ale bez dodatkowych śmieci do RT byłyby tak samo wydajne a tańsze. Edytowane 14 Listopada 2018 przez kubas246 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.