Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Cześć! Przejdę natychmiast do rzeczy. Posiadam Windows 10 oraz antywirus Norton Security. Otóż zauważyłem, że po wejściu w ustawienia -> aktualizacje i zabezpieczenia -> zabezpieczenia systemu Windows i kliknięciu w "ochrona przed wirusami i zagrożeniami" pojawia się następujący komunikat: https://imgur.com/a/ZvPpXVtNadmienię, iż po odinstalowaniu Nortona, takowy komunikat przestał się wyświetlać i spokojnie mogłem ujrzeć zawartość zakładki "ochrona przed wirusami i zagrożeniami".Podkreślę również, iż Norton jest legalny. Zainstalowany z płyty ze sterownikami do mojego laptopa, a następnie aktualizowany przez oficjalną stronę Nortona. Czy to naturalne, że mając Norton Security, program ten blokuje dostęp do funkcji "ochrona przed wirusami i zagrożeniami" w Windows Defender? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 https://support.norton.com/sp/pl/pl/home/current/contact - zadzwoń do nich i przedstaw problem albo napisz. Powinni odpowiedzieć... Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Dwa programy antywirusowe na pc raczej powodowałyby tylko problemy, dlatego instalując Nortona to on przejmuję kontrole na zabezpieczaniami systemu a Defender zostaje dezaktywowany. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Dwa programy antywirusowe na pc raczej powodowałyby tylko problemy, dlatego instalując Nortona to on przejmuję kontrole na zabezpieczaniami systemu a Defender zostaje dezaktywowany. Jeden ze znajomych testował kilka innych programów antywirusowych ESETA, Avasta i jakiegoś jeszcze darmowego i one nie blokowały dostępu. Tak więc Norton by blokował? To możliwe, ale podejrzane. https://support.norton.com/sp/pl/pl/home/current/contact - zadzwoń do nich i przedstaw problem albo napisz. Powinni odpowiedzieć... Może faktycznie mam problemy ze wzrokiem, ale gdzie na tejże stronie jest kontakt mailowy? Telefoniczny też niepewny, bo albo niedostępny o tej porze, albo w ogóle niedostępny. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Chyba nie myślisz,że miałem na myśli telefon do nich teraz,już. Zadzwoń w normalny dzień i w godzinach pracy... Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Chyba nie myślisz,że miałem na myśli telefon do nich teraz,już. Zadzwoń w normalny dzień i w godzinach pracy... To jasna rzecz. Ktoś używa Nortona w Windowsie 10? Cytuj Link to post Share on other sites
isbazaj 2847 Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Ja używam i nie mam tego problemu mogę otworzyć zakładkę bez problemowo. Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Doprawdy? Używasz Nortona oraz Win 10? Kliknij tutaj: https://imgur.com/a/2ATnEPj Cytuj Link to post Share on other sites
isbazaj 2847 Napisano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2018 OK więc klikają tak jak na zdjęciu to pokazuje się komunikat mimo to klikasz OK i wszystko działa. Klikając bezpośrednio z paska zadań na nie mam tego komunikatu. Sprawdziłem na innych komputerach i jest tak samo w każdym na win 10 i norton. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.