Monte_Christo 0 Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Cześć! Czemu jeśli wejdę w ustawienia -> aktualizacje i zabezpieczenia -> zabezpieczenia systemu Windows i kliknę "ochrona przed wirusami i zagrożeniami", to na ekranie pojawia się komunikat "Twój administrator IT ograniczył dostęp do niektórych obszarów tej aplikacji przez co element, do którego próbowano uzyskać dostęp, jest niedostępny. Skontaktuj się z pomocą techniczną IT, aby uzyskać więcej informacji" Czym spowodowany jest ten komunikat? https://imgur.com/a/LXhQ9WDNadmienię, iż używam zewnętrznego antywirusa. Ponadto po kliknięciu wyżej w "otwórz usługę Windows Defender Security Center", nie pojawia się żaden komunikat. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Od kogo masz internet ? Zadzwoń do dostawcy i zapytaj. A jak wyłączysz antywirusa (jakiego?)... Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 A czy masz uprawnienia administratora na koncie na którym jesteś zalogowany na tym windowsie? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 @jarrino Internet z Plusa. Używam Nortona. Jak można Nortona zupełnie wyłączyć? @mabrothrax Posiadam konto lokalne, jestem administratorem. Jakieś pomysły, Panowie? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Dla pewności możesz jeszcze zajrzeć do Event Loga po tym jak pojawi się ten komunikat, masz tam specjalną część "Security", zerknij tam oraz na standardowe wpisy systemowe i aplikacyjne. Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Przetestowałem kilka sposobów, jednakże dopiero odinstalowanie programu Norton powoduje, iż przejście do zakładki "ochrona przed wirusami i zagrożeniami" jest możliwe bez otrzymania komunikatu. Po ponownej instalacji Nortona, nadal podany wyżej komunikat się ukazuję. Mam dwa pytania: 1. Czy mając zewnętrzny program antywirusowy podany komunikat jest czymś naturalnym? 2. Czy używając programu Norton jest możliwość zlikwidowania tego komunikatu i bezproblemowego przejścia do ochrony przed wirusami i zagrożeniami? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Monte_Christo Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 To już raczej musisz poszukać informacji w jakichś manualach do Nortona. Zapewne blokuje ci dostęp do tego miejsca w windowsie żebyś go zbyt łatwo nie wyłączył. Cytuj Link to post Share on other sites
Yahoo.K 152 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Zrezygnowałbym z tego antywirusa Defender zupełnie wystarczy plus jakiś skaner na żądanie Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez Yahoo.K Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Zrezygnowałbym z tego antywirusa Defender zupełnie wystarczy plus jakiś skaner na żądanie Antywirus jak antywirus. Pytanie tylko, dlaczego blokuje dostęp do niektórych usług Defendera. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Napisano dziś, 21:03 https://support.nort...current/contact - zadzwoń do nich i przedstaw problem albo napisz. Powinni odpowiedzieć... Poza tym ten Norton z płyty,nie jest programem na zawsze i bezpłatnym cały czas.Dlatego radzę zadzwonić i dodatkowo dokładnie przeczytać co jest napisane podczas jego instalacji. Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Napisano dziś, 21:03 https://support.nort...current/contact - zadzwoń do nich i przedstaw problem albo napisz. Powinni odpowiedzieć... Poza tym ten Norton z płyty,nie jest programem na zawsze i bezpłatnym cały czas.Dlatego radzę zadzwonić i dodatkowo dokładnie przeczytać co jest napisane podczas jego instalacji. Doskonale wiem, że to program płatny. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja ci podałem najprostszy sposób rozwiązania problemu,czyli telefon do nich. Z tego co pisałeś,to był on na płycie ze sterownikami. Czyli ty go nie kupowałeś i była to pewnie jakaś okrojona i czasowa wersja. Poczytaj na stronie ,którą podałem a potem do nich zadzwoń i zapytaj. "Doskonale wiem, że to program płatny." no to kupiłeś czy nie ? Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Ja ci podałem najprostszy sposób rozwiązania problemu,czyli telefon do nich. Z tego co pisałeś,to był on na płycie ze sterownikami. Czyli ty go nie kupowałeś i była to pewnie jakaś okrojona i czasowa wersja. Poczytaj na stronie ,którą podałem a potem do nich zadzwoń i zapytaj. "Doskonale wiem, że to program płatny." no to kupiłeś czy nie ? Nie, ponieważ na tę chwilę mogę korzystać z 60-dniowej subskrypcji. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 A ile dni go używasz i czy na innym sprzęcie też go używałeś ? Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 A ile dni go używasz i czy na innym sprzęcie też go używałeś ? Korzystam z tego programu od samego początku swojej przygody ze swoim laptopem, tak więc 4 miesiące. Wyłącznie na moim urządzeniu. Natomiast 10 dni temu instalowałem Windowsa i zainstalowałem również z płytki Nortona. Nie potrafię napisać, czy przed instalacją miałem takowy kłopot, bo nie sprawdzałem. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 To jak on jest darmowy przez 60 dni ,to jak ma działać 4 miesiące ? Zapamiętał komputer i już po zawodach... Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 To jak on jest darmowy przez 60 dni ,to jak ma działać 4 miesiące ? Zapamiętał komputer i już po zawodach... Najpierw korzystałem z Nortona zainstalowanego w dziale montażu x-koma, tak więc on również był z płytki. Następnie wersja testowa z oficjalnej strony Nortona. A teraz po instalacji Windowsa, ponownie skorzystałem z możliwości instalacji z płytki. W jaki sposób miałby to zapamiętać komputer, skoro był format systemu? Norton jakoś nie zgłasza żadnych zastrzeżeń. Nie mam absolutnie pewności, iż przed instalacją nie było tego problemu. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Tzn. nie komputer zapamiętał Nortona,tylko Norton komputer. Tak jak system to robi. Pisałem ci,dzisiaj normalny dzień to może zadzwoń do oddziału Norton Polska i już. Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Otóż telefonowałem oraz pisałem. Ku mojemu zaskoczeniu osoby, z którymi się kontaktowałem, po raz pierwszy spotkały się z takim komunikatem. Można powiedzieć, że jestem w czarnej D. Doprawdy już nie wiem, co należy zrobić. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Jest wiele innych programów antywirusowych (testowych też). Żeniłeś się z tym Nortonem ? Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Jest wiele innych programów antywirusowych (testowych też). Żeniłeś się z tym Nortonem ? Po powrocie z pracy, połączyłem się zdalnie z Centrum Obsługi Klienta Nortona. Według ich opinii komunikat jest jak najbardziej właściwy. Zauważyłem jednakże coś interesującego, jeśli wejdę w ustawienia -> aktualizacje i zabezpieczenia -> zabezpieczenia systemu Windows i kliknę "ochrona przed wirusami i zagrożeniami", to wyświetla się, rzecz jasna, komunikat: https://imgur.com/a/HdwwXD5 Natomiast jeśli kliknę ok w tym komunikacie, albo generalnie przejdę do menu Windowsa Defendera i wybiorę zakładkę "ochrona przed wirusami i zagrożeniami", to przechodzę do niej bezproblemowo. https://imgur.com/a/hbK5Clw Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez Monte_Christo Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Czyli wszystko jest ok. Tylko ten Norton już nie aktualizuje bazy... Cytuj Link to post Share on other sites
Monte_Christo 0 Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Czyli wszystko jest ok. Tylko ten Norton już nie aktualizuje bazy... Masz na myśli bazę wirusów? Cytuj Link to post Share on other sites
iras584 0 Napisano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Otóż telefonowałem oraz pisałem. Ku mojemu zaskoczeniu osoby, z którymi się kontaktowałem, po raz pierwszy spotkały się z takim komunikatem. Można powiedzieć, że jestem w czarnej D. Doprawdy już nie wiem, co należy zrobić. Ale co chcesz zrobić? Dostać się do opcji windows defendera? Po co? Te komunikaty są jak najbardziej poprawne. Windows automatycznie wyłącza własną ochronę i dostęp do niej, gdy użytkownik zainstaluje inną, firmy trzeciej. Możesz spróbować zajrzeć do rejestru i zobaczyć jaką wartość masz przy "DisableAntiSpyware". Jak jest "1", to zmień na "0" i zobacz po restarcie systemu czy dało jakiś efekt. Ścieżka w rejestrze: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez iras584 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.