sznib 887 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 Sprawa wygląda tak; od jakiegoś czasu mam problem z dwuklikiem w mojej myszce Logitecha. Tragedii nie ma, kilka dwuklików na 100 kliknięć się zdarzy, w codziennym użytkowaniu w Windowsie czy w grach za bardzo to nie przeszkadzało. Ale ostatnio robiłem trochę w Lightroomie i przypadłość myszki już dała mi się we znaki. Jako ze sprzęt na gwarancji, ale nie kupiony w Polsce postanowiłem zgłosić sprawę bezpośrednio do supportu Logitecha. Czytałem wcześniej że są bardzo fair wobec klienta i nie robią problemów, także pytanie do użytkowników sprzętów tej firmy którzy przechodzili przez procedurę reklamacyjną; jak mniej więcej przebiegała i ile trwała czasu? Ja wysłałem zgłoszenie w niedzielę, utworzyło sprawę i do dzisiaj nic więcej. Cytuj Link to post Share on other sites
Michaelz 71 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 miałem problem z dwuklikiem w G9x kupiona w media markt. Przyjęli w mediamarkt i wysłali do logitecha, naprawili i działa jeszcze długo. Leży teraz w szafie i jest dalej sprawna. Całość trwała ok 2 tyg, ale jak uderzasz do nich bezpośrednio to pewnie szybciej to załatwią. Cytuj Link to post Share on other sites
sznib 887 Napisano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 No właśnie chodzi o to że w niedziele zgłosiłem bezpośrednio u Logitecha i cisza, żadnej odpowiedzi. Wczoraj sprawa nabrał toku. Będę informował jak się potoczy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.