Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Myszka Logitech - gwarancja

myszka Logitech

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sznib

sznib
  • buzujolidrinker

  • 710 postów

Napisano 07 sierpień 2018 - 16:55

Sprawa wygląda tak; od jakiegoś czasu mam problem z dwuklikiem w mojej myszce Logitecha. Tragedii nie ma, kilka dwuklików na 100 kliknięć się zdarzy, w codziennym użytkowaniu w Windowsie czy w grach za bardzo to nie przeszkadzało. Ale ostatnio robiłem trochę w Lightroomie i przypadłość myszki już dała mi się we znaki. Jako ze sprzęt na gwarancji, ale nie kupiony w Polsce postanowiłem zgłosić sprawę bezpośrednio do supportu Logitecha.

Czytałem wcześniej że są bardzo fair wobec klienta i nie robią problemów, także pytanie do użytkowników sprzętów tej firmy którzy przechodzili przez procedurę reklamacyjną; jak mniej więcej przebiegała i ile trwała czasu?

Ja wysłałem zgłoszenie w niedzielę, utworzyło sprawę i do dzisiaj nic więcej.


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Samsung S27D590P*Genius Slimstar i222*Logitech G900


#2 Michaelz

Michaelz
  • Krasomówca

  • 874 postów

Napisano 08 sierpień 2018 - 11:40

miałem problem z dwuklikiem w G9x kupiona w media markt. Przyjęli w mediamarkt i wysłali do logitecha, naprawili i działa jeszcze długo. Leży teraz w szafie i jest dalej sprawna. Całość trwała ok 2 tyg, ale jak uderzasz do nich bezpośrednio to pewnie szybciej to załatwią. 


  • 0

CPU:i7 4790K Cooler:Be Quiet Dark Rock 3 MoBO: ASUS Z97 Pro Gamer RAM: 2x 8192MB 2400MHz HyperX Savage CL11 GPU: Gigabyte GTX 980 Ti G1 SSD: Crucial MX200 250GB HDD: WD 1TB 7200obr. 64MB BLUE PSU:XFX Black Edition 650W Case: Phanteks Enthoo  Pro

Słuchawki: DT990 250 / DT990 Limited Black / DT770  / HD569 Grajek: T1 mk2 / Jds Labs C5 / Fiio x5 1st gen

 


#3 sznib

sznib
  • Autor tematu
  • buzujolidrinker

  • 710 postów

Napisano 09 sierpień 2018 - 12:28

No właśnie chodzi o to że w niedziele zgłosiłem bezpośrednio u Logitecha i cisza, żadnej odpowiedzi.


Wczoraj sprawa nabrał toku. Będę informował jak się potoczy.


  • 0

i7 3770@4.3Ghz*Asrock Z77 Pro4*16GB Adata XPG*Gigabyte GTX1060 6GB*Toshiba Q Pro 256GB, Seagate Iron Wolf 3TB*BeQuiet Straight Power 10 500W*Antec Solo*Samsung S27D590P*Genius Slimstar i222*Logitech G900






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: myszka, Logitech

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych