lortap49 0 Napisano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2018 Dzień dobry, Na początku roku zakupiłem Lenovo Y520-IKBA - w konfiguracji I5-7300HQ, RX560, 8 GB RAMu oraz dysk HDD (Seagate 1000 GB). W międzyczasie zagłębiałem się w temat dysków SSD, kompatybilności z laptopem, modeli, rodzai (swoją drogą - Lenovo odwalił niezły kicz jeśli chodzi o kompatybilność - chyba to mój pierwszy i ostatni notebook od nich). W tym tygodniu zakupiłem NOWY dysk SSD Samsung EVO 960 250 GB, według wyszukanych informacji w internecie dysk jest kompatybilny z notebookiem (podobno). Po montażu, który trwał dzień (szajsung ani lenofo nie potrafiło dodać śrubki M2 do kompletu przez co poszukiwania takowej trwały dość długo) nastąpiło rozczarowanie - dysk SSD nie jest widoczny ani w BIOS ani w menadżerze urządzeń. Zaznaczam, że nic nie konfigurowałem, nic nie instalowałem. Dysk założony w porcie M.2. (PCI-E). Szukałem informacji w internecie nt. montażu i konfiguracji dysków SSD w tym modelu - niestety większość filmików pokazuje instrukcje dla małp jak rozkręcić kadłubek notebooka. Co mogę zrobić? Jak mogę zmusić dysk aby pojawił się w BIOS? Zaznaczam, że wg. informacji - oficjalnych instrukcji producenta - powinien być w pełni kompatybilny z modelem. Czyżby ta dziadowska firma sama nie ogarnia co pasuje do czego? Pozdrawiam, Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4142 Napisano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2018 spróbuj zainstalować Windowsa i zobacz czy instalka widzi (Windowsa 10 jak mniemam) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.