Skocz do zawartości

Technics stereo receiver a Kino domowe


Recommended Posts

Witam!

 

Stwierdziłem ostatnio że mój budżetowy soundbar nie daje rady, że potrzebuję podłączyć do TV coś lepszego.. coś co będzie sprawdzać się zarówno w oglądaniu filmów i słuchania muzyki, powiedziałbym że będzie to 50/50 jednego i drugiego. Chciałbym słuchać muzyki w formacie flac i jakby się udało stremowac muzę z radia internetowego.

 

Pokój ma ok 4m na 5m, słucham prawie każdej muzyki, chociaż ulubioną jest muzyka elektroniczna np.ambient, chillout, minimal itd.. głośnej i cichej nuty.

Filmy netflix i Blue Ray.

 

Ostatnio odnalazłem stary i nie używany już Technics stereo receiver SA-GX505, Power ~50/60hz 230V 620W.

 

Czy na bazie tego da się w 2018 (sprzęt ma co najmniej 15 lat) zbudować zestaw kina domowego spełniającego powyższe kryteria? Albo chociaż część z tego? Jeśli tak to co należało by dokupić? (Głośniki stereo idt) Potrzebuję konkrety bo nie znam się na tym za wiele.

 

Budżet: no nie chciałbym wydawać bardzo dużo na to, chciałbym zamknąć się w kwocie 3k ale dopuszczam myśl że może trzeba będzie oszczędzać i zbierać więcej, albo kupować jedną rzecz na raz, generalnie im mniej wydam tym lepiej :)

 

Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi i porady!

 

Ps. Dodam jeszcze że w dawno temu do tego były podłączone dwa głośniki Altus 50tki , na początku grało dobrze ale po jakimś czasie, jak się podkreciło głośniej( ponad połowę w skali)to było słyszalne "pstryk" i głośniki przestawały grać aż do ponownego uruchomienia technicsa... wie ktoś czemu tak robiło? Za słabe głośniki?

Link to post
Share on other sites