Skocz do zawartości

Samsung UE43NU7122 lub inny TV 43cale


Recommended Posts

Witam,

 

szukam TV do: PCta (filmy i okazjonalnie gry), Xbox One (gry, Youtube).

 

Maksymalny rozmiar: 43 cale

Budżet: około 2000 zł (może być więcej, i tak mam w planach czekać na jakąś wyprzedaż)

 

Chciałbym żeby TV miał rozsądny input lag, który nie będzie przeszkadzać w graniu i fajny, dobry obraz.

 

Nie znam się totalnie na telewizorach, dlatego nie przedstawiam żadnych innych wymagań. Obecnie mam TV wygrany w jakimś konkursie i podejrzewam że wszystko co kupię i tak będzie lepsze jakościowo ;)

 

TV będzie około 2 metrów od oglądających.

 

Bardzo spodobał mi się w sklepie obraz Samsunga UE43NU7122, natomiast nigdzie nie udało mi się znaleźć info o Input Lagu - ma ktoś może ten TV i wie jak się mają sprawy?

 

Ewentualnie - proszę o propozycje TV w budżecie do powyższych celów.

 

 

Link to post
Share on other sites

A sprawdzony, cieszący się dobrymi opiniami Samsung UE43MU6172UXXH ? 43-calowy, 4K, SmartTV. Jakość obrazu tożsama z modelem wskazanym przez Ciebie, świetny kontrast, balans i kolory, również głośniki na plus. TV posiada wbudowaną aplikację YT, Netflix itp., także na pewno będzie to dla Ciebie wygodne. Input lag wynosi około 20 ms. Co najlepsze, znajdziesz go za około 1700 zł.

Link to post
Share on other sites

A sprawdzony, cieszący się dobrymi opiniami Samsung UE43MU6172UXXH ? 43-calowy, 4K, SmartTV. Jakość obrazu tożsama z modelem wskazanym przez Ciebie, świetny kontrast, balans i kolory, również głośniki na plus. TV posiada wbudowaną aplikację YT, Netflix itp., także na pewno będzie to dla Ciebie wygodne. Input lag wynosi około 20 ms. Co najlepsze, znajdziesz go za około 1700 zł.