Skocz do zawartości

Internet od Orange ciągły problem z pingiem


Recommended Posts

Witam, mam ciągły problem z pingiem w grach, a najbardziej w jakiej się to udziela to Counter Strike : Global Offensive. Ping mam od 70 do 90, czasem skoki do 150-500 pingu. Wzywałem techników, dzwoniłem i nic nie zdziałają bo u nich niby działa .Podpinałem inny internet czyli LTE z telefonu i 40-60 pingu było. Na laptopie ping na wifi to 70-220, czyli nie tylko komputer ma problem z internetem, router to livebox 2.0 . Zastanawiałem się nad zmianą routera ale mam też telefon stacjonarny i bym musiał wydać na dodatkowe akcesoria z tego co kojarzę telefon od orange działa na zasadzie voip. Myślę też o przejściu na T-mobile domowy który testowałem i miał dobre wyniki ale czytam teraz że ograniczają prędkości strasznie. 

 

Internet 10 Mb/s Upload 1Mb/s\

 

Pingowałem o2.pl i wynik to 35-38ms

 

Parametry routera

https://zapodaj.net/45db73ff5c247.png.html

Wynik speedtest

http://www.speedtest.net/result/7512140265
Edytowane przez tabask021
Link to post
Share on other sites

Sprawdź sobie przy pomocy traceroute gdzie jest problem to  sam sobie odpowiesz na to pytanie. 

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows

 

Nie napisałeś też w jaki sposób łączysz komputer z routerem, jeśli po WiFi to zacznij od podłączenia kabla.

Link to post
Share on other sites

Sprawdź sobie przy pomocy traceroute gdzie jest problem to  sam sobie odpowiesz na to pytanie. 

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows

 

Nie napisałeś też w jaki sposób łączysz komputer z routerem, jeśli po WiFi to zacznij od podłączenia kabla.

PC = Ethernet, Laptop = WiFi

B

Link to post
Share on other sites

Telefon masz podłączony do Liveboksa czy przez filtr ADSL? Jeśli do Liveboksa to korzystasz z VoIP i router musiałby także posiadać bramkę VoIP, aby mógł działać tradycyjny telefon. Ewentualnie bramkę możesz kupić zewnętrzną. Niemniej niekoniecznie czepiałbym się tutaj routera jeśli problem występuje na kablu i po WiFi. Można podejrzewać, że zwiększone pingi pojawiają się w sieci dystrybucyjnej operatora, a nie w sieci lokalnej na co nowy router mógłby pozytywnie wpłynąć. Inaczej mówiąc, braków w infrastrukturze "pomarańczowych" nie uratujesz zmieniając router u siebie. Nie sądze bowiem aby nadmiernie inwestowali w przestarzałą już infrastrukturę analogową, na pewno sporo bardziej skupiają się nad technologiami światłowodowymi. Potwierdza to ilość zgłoszeń użytkowników, którzy najczęściej gdy zgłaszają problem to dotyczy ADSL a nie FFTx.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...