tabask021 58 Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 (edytowane) Witam, mam ciągły problem z pingiem w grach, a najbardziej w jakiej się to udziela to Counter Strike : Global Offensive. Ping mam od 70 do 90, czasem skoki do 150-500 pingu. Wzywałem techników, dzwoniłem i nic nie zdziałają bo u nich niby działa .Podpinałem inny internet czyli LTE z telefonu i 40-60 pingu było. Na laptopie ping na wifi to 70-220, czyli nie tylko komputer ma problem z internetem, router to livebox 2.0 . Zastanawiałem się nad zmianą routera ale mam też telefon stacjonarny i bym musiał wydać na dodatkowe akcesoria z tego co kojarzę telefon od orange działa na zasadzie voip. Myślę też o przejściu na T-mobile domowy który testowałem i miał dobre wyniki ale czytam teraz że ograniczają prędkości strasznie. Internet 10 Mb/s Upload 1Mb/s\ Pingowałem o2.pl i wynik to 35-38ms Parametry routera https://zapodaj.net/45db73ff5c247.png.html Wynik speedtest http://www.speedtest.net/result/7512140265 Edytowane 30 Lipca 2018 przez tabask021 Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Stałego niskiego parametru ping żaden z operatorów nie gwarantuje. To wypadkowa różnych parametrów i obciążenia danej sieci. Zmieniając operatora możesz łatwo wpaść z deszczu pod rynne, szczególnie mam na myśli internet mobilny. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 31 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 A zmiana routera coś da ? Czy to nie wiele zmieni? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 31 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 Sprawdź sobie przy pomocy traceroute gdzie jest problem to sam sobie odpowiesz na to pytanie. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows Nie napisałeś też w jaki sposób łączysz komputer z routerem, jeśli po WiFi to zacznij od podłączenia kabla. Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 Sprawdź sobie przy pomocy traceroute gdzie jest problem to sam sobie odpowiesz na to pytanie. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows Nie napisałeś też w jaki sposób łączysz komputer z routerem, jeśli po WiFi to zacznij od podłączenia kabla. PC = Ethernet, Laptop = WiFi B Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 Sprawdź sobie przy pomocy traceroute gdzie jest problem to sam sobie odpowiesz na to pytanie. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows B Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1645 Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 Kiedyś miałem uszkodzony modem od nowości i niby działało fajnie, ale grać się nie dało ze względu na ping. Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 3 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 B https://zapodaj.net/1953e35071041.jpg.html A jaki router bym musiał kupić by podpiąć tez ten domowy ? Z voipem bym musiał ? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 Telefon masz podłączony do Liveboksa czy przez filtr ADSL? Jeśli do Liveboksa to korzystasz z VoIP i router musiałby także posiadać bramkę VoIP, aby mógł działać tradycyjny telefon. Ewentualnie bramkę możesz kupić zewnętrzną. Niemniej niekoniecznie czepiałbym się tutaj routera jeśli problem występuje na kablu i po WiFi. Można podejrzewać, że zwiększone pingi pojawiają się w sieci dystrybucyjnej operatora, a nie w sieci lokalnej na co nowy router mógłby pozytywnie wpłynąć. Inaczej mówiąc, braków w infrastrukturze "pomarańczowych" nie uratujesz zmieniając router u siebie. Nie sądze bowiem aby nadmiernie inwestowali w przestarzałą już infrastrukturę analogową, na pewno sporo bardziej skupiają się nad technologiami światłowodowymi. Potwierdza to ilość zgłoszeń użytkowników, którzy najczęściej gdy zgłaszają problem to dotyczy ADSL a nie FFTx. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.