SeboluX 1 Napisano 28 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 Witam, mam problem z windows 10. Wystąpił jakiś problem i po włączeniu pokazuje się to co na screen 1: https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c54672cd72a92dd5 Próbowałem wejść w boot oraz bios żeby zrobić format itp ale f2 ani f12 nie działa: screen2: (po wciśnięciu f2 lapek wydaje dźwięk (beep) i znowu załącza się widok jak na screen2 https://www.fotosik.pl/zdjecie/3f663610429c7c51 Laptop to acer aspire V5 wersja bodajże francuska screen3: https://www.fotosik.pl/zdjecie/74bb2d77925347a1 Bardzo proszę o pomoc, męczę się z tym kilka dni. Nie wiem czy iść z tym do serwisu??? Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk13 13 Napisano 28 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 1 Cytuj Link to post Share on other sites
SeboluX 1 Napisano 29 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 Dziękuję za odpowiedź ale niestety nic to nie zmienia i dalej po odpaleniu i przytrzymaniu tych przycisków uruchamia się niebieski ekran ze scrrena1. Proszę o pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 29 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 (edytowane) Musisz utworzyć nośnik z instalką Windows na USB. Pobierz obraz najnowszej komplikacji za pomocą tego programu https://www.dobreprogramy.pl/Windows-ISO-Downloader,Program,Windows,78497.html Nośnik UBS utwórz programem Rufus ze schematem partycjonowania MBR a gdyby nie zadziałał nośnik to z GPT. Gdy Instalator ruszy wybierz opcję naprawy systemu. Spróbuj resetowania do stanu początkowego z zapisem danych. Edytowane 29 Lipca 2018 przez gepardmak Cytuj Link to post Share on other sites
SeboluX 1 Napisano 29 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 To tez nie działa. Mam win na penie wgranego przez rufusa. Próbowałem na rożne sposoby. Chodzi o to, że wygląda to tak jakby nie było biosu...bo nie załącza się tylko jakieś piknięcie po wciśnięciu f2. Układ klawy trochę inny niż typowy ale czy ma to coś wspólnego ? Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 29 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 Jeśli masz quick boot to spróbuj klawisza F1 albo normalnie Del Cytuj Link to post Share on other sites
SeboluX 1 Napisano 29 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 Wciskałem już wszystkie możliwe klawisze. Jutro będę dzwonił do jakiegoś speca, jak nikt nie będzie w stanie mi pomóc Cytuj Link to post Share on other sites
Xeinaemm 115 Napisano 29 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2018 (edytowane) Wejście w boot'a jest czasami trudne, prędzej zrobisz to szybko klikając F2 przed pojawieniem się loga Acer i trochę po, niżeli kiedy spróbujesz wyczuć odpowiedni moment. W twoim wypadku uszkodzony jest sektor BCD(Boot Configuration Data) odpowiedzialny za uruchomienie Windowsa. Na klawiaturze podczas rozruchu i ekranie Acer wciśnij ALT+ F10, potem Troubleshoot -> Advanced Options -> Command Prompt i wprowadź komendę bootrec /rebuildbcd, jak zapyta o dodanie do listy nowego pliku rozruchu to wpisz Y. Po tym powinno zadziałać :-) Edytowane 29 Lipca 2018 przez Xeinaemm Cytuj Link to post Share on other sites
SeboluX 1 Napisano 30 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Witam, F2 klikałem już na każdy sposób (przed logiem, po logu, krótko długo, podczas zgaszonego lapka trzymałem F2 i włączałem z wciśniętym klawiszem i nic). ALT+F10 również nic nie uruchamia. Myślałem nad wyjęciem baterii z płyty głównej ale niestety nie mam takich śrubokrętów żeby otworzyć urządzenie. Cytuj Link to post Share on other sites
Xeinaemm 115 Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 (edytowane) Istnieje jeszcze sposób na EasyRE. // PS1 : Zapomniałem wspomnieć, że jest płatny. // PS2: Można jeszcze wymontować dysk i wykonać naprawę na drugim komputerze podłączając go jako zewnętrzny dysk. Następnie użyć EasyBCD i a następnie po wgraniu BCD wykonać BCD Backup/Repair -> Re-create/repair boot files i kliknąć Perform Action. Edytowane 30 Lipca 2018 przez Xeinaemm Cytuj Link to post Share on other sites
SeboluX 1 Napisano 31 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2018 Dziękuje za pomoc ale chyba idę do speca jednak ciekawe ile ze mnie skasuje... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.