Skocz do zawartości

Zestaw pod montaż filmów - Adobe Premiere Pro


Recommended Posts

Cześć!

 

Przeglądnąłem kilkadziesiąt tematów dotyczących zestawu komputerowego pod montaż wideo, niestety były one na kwotę +6000 lub 3000-3500zł, a dodatkowo prawie wszystkie dotyczyły zestawu komputerowego również pod gry. Komputer ma służyć do montażu, nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie, natomiast zależy mi na płynnej i komfortowej pracy. 
Z racji tego, że coś wiem o komputerach, ale niewiele jeśli chodzi o dobór odpowiednich parametrów w celu uzyskania dobrej mocy obliczeniowej postanowiłem napisać temat, dzięki któremu będę wstanie wymienić mój obecny komputer na coś szybszego.

 

  • Zastosowanie komputera : Montaż filmów, praca na Adobe Premiere Pro.
  • Maksymalna kwota : Do 5000zł
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : W ciągu 30 dni.
  • Których części potrzebuję : Tylko buda.
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : Acer V243H (1920 x 1080 pikseli), LG LED 22EB23 (Analogowa 1920 x 1080)
  • Specjalne wymagania : Szybkość i niezawodność. 
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Dysk seagate 1tb na dane.
  • Własna propozycja zestawu : -
  • Inne : Czy monitory poradzą sobie 

Czy znajdzie się pomocna duszyczka?

Link to post
Share on other sites

 

 

Która wersja Premiera, z czego materiały, rozdzielczość/Bitrate?

Najnowsza, kamera, FHD. Kiedyś może 2K.

 

 

 

Będzie kaska żeby dorzucić więcej RAM/kolejne SSD za jakiś czas?

Myślę, że tak. Natomiast czy wydanie np. kolejnych 1000zł sprawi, że film, który trwa 10 minut będzie się renderował o 2 minuty szybciej czy animacja będzie szybciej się ładować o 0,5s na takich mi detalach nie zależy. 

Link to post
Share on other sites