Skocz do zawartości

Nie wiem jaki kupić komputer ! Proszę o pomoc


Recommended Posts

Witam, to mój pierwszy post na tym forum. A więc potrzebuje komputer jakiś do gier.

Dylemat zaczął się kiedy zobaczyłem te 2 zestawy komputerowe : 

https://www.morele.net/porownaj/ids=4141101,4140652%26cat=672

 

Ponieważ taka sama cena jesty tych komputerów i nie wiem który byłby lepszy ... 

Gtx 1050 ti jeste słabszy od gtx 1060 z tego co się dowiedziałem ... A procesory nie mam bladego pojęcia.

I tutaj chciałbym poprosić o pomoc. Który wybrać komputer ? 

A może ktoś chciałby złożyć dla mnie komputer jakiś w miarę sensowny ? W tych granicach cenowych . Nie wiem czy było by to możliwe mieć takiego kompa od razu z systemem wykupionym ? 

Po Prostu proszę o pomoc, bo nie znam się na komputerach . 

Z góry dziękuje i przepraszam za wszystkie błedy i bezsensowne zdania >,<

Link to post
Share on other sites

Pod jakie gry to ma być ? 

Jaki masz monitor ? 

W tych zestawach nie masz systemu operacyjnego.

 

Procesor: Intel Core i3-8100 /3.6GHz | Płyta Główna: AsRock B360M Pro4 /intel B360, LGA1151 | Pamięć RAM: GoodRam 8GB (2x4GB) 2666MHz CL16 Iridium X (black)  | Karta graficzna: ZOTAC GeForce GTX1050Ti OC 4GB | SSD: GoodRam Iridium PRO 240GB | Zasilacz: Cooler Master G450M | Obudowa: SilentiumPC Armis AR1 | System: Microsoft Windows 10 Home BOX

 

3078 zł.

 

 

Procesor ma czterech rdzeniach, płyta na chipsecie B360 z 4 slotami na RAM, pamięć RAM w dual channel, karta z przyzwoitym układem chłodzenia, dysk SSD na kościach MLC z 5-letnią gwarancją, cichy zasilacz na DC-DC z 5-letnią gwarancją. 

 

W zestawie nie ma HDD jak zacznie brakować miejsca w przyszłości dokupisz dysk. 

 

Można by było dać tańszą płytę na chipsecie H310 z pojedynczym modułem RAM - ale wydajność na tym trochę ucierpi. 

 

 

 

 

Edytowane przez smoke
Link to post
Share on other sites

Nie kupuj gotowych zestawów.Zastosuj się do wzoru:

 

Zastosowanie komputera :
Maksymalna kwota :