Sentymentalny 77 Napisano 21 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2018 Witam, Od kilku dni bezskutecznie próbuję zainstalować najnowszą łatkę KB4338825, ale za każdym razem otrzymuję komunikat "Nie można dokończyć instalacji aktualizacji. Wycofywanie zmian." Już kilka razy się to nie powiodło i w sumie nie wiem gdzie może leżeć przyczyna... Tak więc pytanie - co zrobić, by tę aktualizację zainstalować? Pytanie 2: czy z danej łątki można zrezygnować? Jeśli tak, to jak? Mój lapek to" https://www.x-kom.pl/p/329629-notebook-laptop-173-lenovo-b70-80-i3-5005u-4gb-1000-dvd-rw-win10.html Cytuj Link to post Share on other sites
prohans 139 Napisano 22 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2018 Może zaczniemy od najprostszych spraw 1. Masz miejsce na dysku systemowym? 2. Masz jakiegoś antywirusa? 3. System czysty od wirusów i innych grzybów? Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 22 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2018 Każdy instalator łatek informuje kodem błędu gdy aktualizacja się nie powiedzie, wrzuć go w google może dostaniesz rozwiązanie. Cytuj Link to post Share on other sites
kowalski_michal 0 Napisano 23 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 Sprawdź miejsce na dysku, a jeśli masz AV - Avast lubi sprawiać problemy Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.