Skocz do zawartości

Kino domowe do 1500 zł


Recommended Posts

Witam.

 

Przymierzam się do wymiany mojego zestawu głośników Genius SW-HF5.1 5050 V2. 

Zestaw ten posiadam już ponad 6 lat i przydałoby się coś lepszego. Do tej pory zestaw był podłączony do komputera oraz PS4, gdzie na tym drugim gra dość słabo. 

 

Słucham dużo muzyki i oglądam dużo filmów, gry sporadycznie na PS4.

 

Zastanawiam się nad kupnem:

 

https://www.neonet.pl/catalog/product/view/id/476339/s/wyprzedaz-pioneer-vsx-531-amtech009-black/ 

 

https://www.neonet.pl/kina-domowe/yamaha-htr2067-falcon-300-black.html

 

https://www.neonet.pl/kina-domowe/yamaha-htr2067-prism-onyx-100-black.html

 

Te dwa ostatnie różnią się zestawem głośników. Nie wiem jak grają, zamierzam przejechać się do jakiegoś najbliższego Saturna i je przesłuchać.

 

Zależy mi aby zestaw miał basy na poziomie podobnym co Genius 5050v2. Wiem, że to zwykły zestaw komputerowy ale bass miał dość niezły.

 

Nie znam się na tym zbyt dużo, dlatego proszę Was o pomoc w tej kwestii.

 

Pozdrawiam

Łukasz

 

 

Link to post
Share on other sites

Genius 5050v2 - to zestaw z subwooferem, malutkim ale jednak. Na pewno zestawy podane przez Ciebie bez subwoofera nie zabrzmią podobnie jeśli chodzi o bass - będzie go znacznie mniej i charakterystyka całkowicie inna. Jeśli to ma być KD, to w przyszłości będziesz musiał dokupić subwoofer.

Link to post
Share on other sites

Proszę Cię kolego daj spokój bo ciężko nazwać to co jest w tych Geniusach w ogóle subwooferem, nie dość, że głośnik niskotonowy jest malutki to jeszcze zamknięty w skrzynce na kanapki. Zestawy wymienione przez autora dosłownie zjedzą ten 5050v2 bez dodatkowego subwoofera.

 

Zerknij sobie na zestawy z kolumnami Taga, jeśli chodzi o tanie głośniki a w miarę przyzwoite to nie mają sobie równych. Czasami można dostać je na promo w połączeniu z amplitunerami Denona.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...