Skocz do zawartości

Recommended Posts

Budżet 600-800zł

Czego potrzebujesz? Słuchawki lub słuchawki z mikrofonem

Przeznaczenie Gry, Muzyka

Źródło asus strix soar
Oczekiwania zamkniete.. dobry bass
Inne

 

Witam otóż używam obecnie AKG 271 MKII i mikrofonu blue snowball ice ostatnio podłączyłem stare cloudy i stęskniłem sie za mocnym bassem. chciałbym zmienić moje AKG na coś z mocniejszym bassem może być headset lub same słuchawki. czy istnieją takie słuchawki które jakoś dobrze  pozycjonują a przy tym maja fajny bass i w miarę przyjemny dźwięk. Przepraszam za składnie ale jestem po paru drinkach.

z headsetów zastanawiam sie nad 

Sennheiser Game Zero Gaming

HyperX cloud ALPHA

chyba ze macie inne propozycje samych słuchawek lub headsetów jest mi bez różnicy budżet 600 ale jak cos jest wartego dopłaty 200zł chętnie dopłacę 

Link to post
Share on other sites
Nie znam się na headsetach,

ale mogę się wypowiedzieć o słuchawkach bez mikrofonu.

 

Mam/miałem kilka sztuk do 600zł, oraz u kumpli testowałem kolejne modele, w porywach do 1200zł.

 

Warte rozważenia:

 

Audiotechnica MX40 lub MX50.

Świetnie wykonane.

Ludzie bardzo chwalą.

Basu mają BARDZO dużo. Jak dla mnie to nawet za dużo - przy słuchaniu trance/techno boli głowa po jakimś czasie. Bas brzmi dobrze i jest dynamiczny, nie jest to dudnienie ani nic nie trzeszczy. Ale po prostu tak jakby słuchawki robiły go więcej niż być powinno. Powiedziałbym że są tuningowane pod POP, gdzie dodanie więcej basu powoduje że muzyka się bardziej podoba.

Dodam że mnie cisną w głowę, nawet po 10-15min siedzenia. (jak masz w miarę dużą głowę to nie bierz ich, chyba że po przymierzeniu).

 

KOSS PRO4s:

Też świetnie wykonane - można powiedzieć że pod kątem wykonania model premium.

Pod kątem dźwięku - premium jak na KOSS ;). Tzn. słychać że to inna klasa niż słuchawy za 200zł, ale jednak takie np. Sennheisery są lepsze dźwiękowo.

Jak miałeś jakieś KOSSy i je lubiłeś, to polecam sięgnąć po te.