Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, zakupiłem niedawno DAC taki jak w tytule posta, i mam kilka pytań...

zainstalowałem sterownik do usb ze strony ifi, głosniki podpiąłem przez rca (edifier 1600), a słuchawki (senheiser hd 201) przez jacka 3,5; używam foobara do słuchania muzyki (mam tylko flacki 44.1 16) oraz słucham duzo na you tube, moje pytanie brzmi : co mam zrobić aby w pełni wykorzystać tego daca na windowsie 10... czy do foobara doinstalowac jakies wtyczki (kolega mi mowiło bit perfect?), czy zmieniać parametry w mikserze windowsowym tam jest pełno do wyboru...może mnie ktos pokierowaćbo jestem laikiem w tej dziedzinie... dac gra wspaniale, głosników nie poznaje:D słuchawek też nie :D 

Link to post
Share on other sites
co mam zrobić aby w pełni wykorzystać tego daca na windowsie 10

Kupić nowe słuchawki i to sobie nie żartuję, jeśli ten temat nie jest jakiś trollingiem, bo kupno słuchawek za 50-70zł do wzmacniacza za 750 ,to nie tędy droga.

Link to post
Share on other sites

Kupić nowe słuchawki i to sobie nie żartuję, jeśli ten temat nie jest jakiś trollingiem, bo kupno słuchawek za 50-70zł do wzmacniacza za 750 ,to nie tędy droga.

Mam jeszcze CAL!

Mam jeszcze CAL!

zainstalowałem asio do foobara i mikser systemowy omija gdy słucham muzyki....suwak systemowy wtedy nic nie robi ....czy coś jeszcze mam zainstalować? czy może wogole olać to asio ?

Edytowane przez Sholan
Link to post
Share on other sites

Zasadzie to byłoby na tyle. Proponuję zainstalować AudioGate wersję darmową ,dla niektórych może lepiej zagrać jak zwykłe odtwarzacze.

czy to możliwe ze taka mała kostka aż tak poprawiła odbiór muzyki na głośnikach i słuchawkach ...czy to tylko moje przesłyszenia?  bo od wczoraj nie moge wyjśc z podziwu.... ps. jakie słuchawki kupic do tego scalaka mam 400 zł ....

Link to post
Share on other sites
jakie słuchawki kupic do tego scalaka mam 400 zł ..

Muszą być nowe czy mogą być używane?