Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć!
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy mój dysk twardy umiera? Mój komputer stacjonarny tak zwolnił że szok. Przy robieniu backupu dziś transfer wołał o pomstę do nieba, mimo że wszystko szło przez usb 3.0. Komputer muli do tego stopnia że ten post piszę z laptopa.
Podsyłam wam screeny z HD Tune, może ktoś z was na ich podstawie będzie wiedział czy pomoże format czy odrazu wywalać ten szmelc do kosza :(.

Gdybyście potrzebowali wykresów z innych programów to napiszcie - jestem kompletnie zielony w temacie, więc HD Tune to jedyne co mi przyszło do głowy.

screeny tutaj:

https://imgur.com/a/Q59Jt57

Z góry dziękuję wszystkim skorym mi pomóc!
Link to post
Share on other sites

Na samym poczatku skopiuj najwazniejsze dane na inny nosnik - potem mozna bawic sie w dalsza ekspertyze dysku.

Dysk ma 344 niestabilne sektory wiec pewnie stad te problemy.Zrob jeszcze raz "Error scan" tylko tym razem z ODZNACZONĄ opcją "Quick scan" - skanowanie bedzie powolniejsze ale za to dokladniejsze i moze troche potrwac.

Link to post
Share on other sites

Na samym poczatku skopiuj najwazniejsze dane na inny nosnik - potem mozna bawic sie w dalsza ekspertyze dysku.

Dysk ma 344 niestabilne sektory wiec pewnie stad te problemy.Zrob jeszcze raz "Error scan" tylko tym razem z ODZNACZONĄ opcją "Quick scan" - skanowanie bedzie powolniejsze ale za to dokladniejsze i moze troche potrwac.

Podsyłam screen z error scanu. Trochę tych uszkodzonych fragmentów jest, ale może mieści się to w granicach normy? Zakupiłem już dwa nowe dyski i zrobiłem backup danych więc formatowanie jest przesądzone, bo i tak mocno zaniedbałem sprzęt na którym pracuję. Kwestia tego czy uda się podratować ten dysk czy nie. Trochę szkoda jednak 1 tb barracudy.

 

Tutaj screen https://imgur.com/a/Eu5k3PO

Link to post
Share on other sites