Skocz do zawartości

Rozbudowa komputera marketowego do 1000-1500zł


Recommended Posts

Witam, 

 

mam taki oto sprzęt:

 

https://www.morele.net/zestaw-komputerowy-lenovo-ideacentre-510s-08ish-90fn00eapb-1131470/

 

 

 

  • Zastosowanie komputera : w miarę nowe gry, biuro
  • Maksymalna kwota : 1000-1500
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : w przeciągu pół roku
  • Których części potrzebuję : karta graficzna? dysk ssd?
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : może być do wymiany
  • Specjalne wymagania : brak
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : podane wyżej w linku
  • Własna propozycja zestawu : brak
  • Inne :

 

Czy widzicie jakąś możliwość sensownego przyspieszenia takiego sprzętu? Mam obawy co do niewielkiej obudowy i płyty głównej, ale nie znam się na tyle, żeby stwierdzić, że się nie da.

Głównie komputer jest do zastosowań biurowych, ale od czasu do czasu chciałbym komfortowo zagrać w gry pokroju Wiedzmina 3 czy jakieś FIFY 2018.

Link to post
Share on other sites

Spodziewałem się właśnie takiej odpowiedzi ;)

Bardziej zależy mi na informacji czy przy takiej obudowie, płycie itd. warto jest w ogóle bawić się w dokupienie ramu, nowej karty graficznej itd czy raczej skok wydajności nie jest na tyle duży.  Czy w ogóle jest jakaś szansa sensownej poprawy wydajności? A jeśli nie, to co stoi na przeszkodzie (płyta główna? niewielka obudowa?)

Link to post
Share on other sites

Po zakupie low profile 1050ti, 4gb ramu komp dostanie kopa. I to tyle co tam się opłaca wsadzić. Ewentualnie podmiana proca na i5 jeśli zaszła by potrzeba. Gt730 którą masz służy do wyświetlania pulpitu, a nie grania.

 

Up obudowa obudową, trzeba by się zagłębić czy w ogóle ta płyta jest w formacie atx.

Edytowane przez jakub1t
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie sprawdzałem, ale spodziewałem się co najmniej ze 220w. Mimo to do tej karty co podałem starczy. Ale i5 już trzeba by odpuścić