Skocz do zawartości

Recommended Posts

Mam GTX 970 G1 Gaming od Gigabyte i zagrałem dziś w Overwatcha gdzie temperatury dochodziły do 80 stopni gdzie myślę że nie jest to raczej aż tak wymagająca gra, sprawdziłem również w Wiedźminie 3 i temperatury wyglądały też podobnie, średnio 75-80 więc pytam się czy taka temperatura jest w porządku? Nie znam się na tym aż tak bardzo więc pytam, dodam jeszcze że moja obudowa to Zalman Z11, czy może być to sprawka kurzu który pewnie się już trochę nagromadził?

 

Link to post
Share on other sites

To jest model karty którego obroty wiatraków są stosunkowo wysokie dlatego temperatury rzędu 80 stopni są o wiele za wysokie.Miałem do niedawna tę kartę i u mnie temperatura w tarkcie gry nie przekraczała 55 stopni.Udkurz ją sprężonym powietrzem,najlepiej ze sprężarki a jak to nie pomoże to wymień pastę.Wiatraki wogóle się obracają???

Link to post
Share on other sites

70 to nie 80 więc już lepiej. Ja mam taką samą 970, jak chcesz to po powrocie do domu mogę ci w jakimś syntetyku sprawdzić jakie temperatury są byś mógł sobie w tym samym porównać. 

Napisz tylko w czym, bo OV i BF1 akurat nie mam. 

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Nie wiem co rozumiesz poprzez głośno. Pojęcie względne. Ogólnie nie narzekam.

 

Mogę w Valley benchmark puścić.

 

 

EDIT: 5 minut w Valley benchmark 1.0 w presecie extreme HD

Temperatura karty na starcie 32*C, na Końcu 68*C. Temperatura w pomieszczeniu 23*C, obudowa SPC Armis AR7 TG dwa 120mm wentyle wciągające na froncie, jeden 120mm wyciągający na tyle. Do tego i7 8700k chłodzony grandisem.

 

PS: Wentyle w obudowie ustawione na minimum, po wystygnięciu karty do 33*C odpaliłem jeszcze test w tym samym presecie jako benchmark w ostatniej scenie temperatura dojechałą do 68*C. FPS 60, wynik 2520.

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji