nandato133 0 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Witam,ostatnio zakupiłem Palit dual GTX 1060 6gb z morele, lecz niestety trochę się na tym zakupie przejechałem i chciałbym ją zwrócić. Na stronie informacje nie są zbyt dokładne, więc zapytam tutaj. Czy mam prawo do zwrotu w pełni działającego produktu (jest taki, jakiego go dostałem 3 dni temu)? Jedyny problem, to że przez te 3 dni była używana. Z góry dziękuję. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3908 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Nie powinieneś mieć żadnego problemu jeśli kupowałeś przez internet. Ja u nich też zwracałem kartę po paru dniach. Na stronie są bardzo dokładne informacje i tam musisz pobrać formularz odstąpienia od umowy. Tam w regulaminie są wszystkie niezbędne informacje jak to zrobić. Kurier na twój koszt... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adijedi 32 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 https://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/ tutaj masz punka a- przez internet i b-w oddziale, netpunkcie a co nie tak z tą kartą jeśli możesz powiedzieć 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4609 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 (edytowane) W zakładce Serwis, reklamacje, zwroty masz Zwróć/reklamuj produkt i przy danym zakupionym przedmiocie masz do wyboru dostępne możliwości. Możesz również uzyskać tam więcej informacji. Edytowane 17 Czerwca 2018 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
nandato133 0 Napisano 17 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 Dziękuję wszystkim za pomoc, bardzo się przydała Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.