Skocz do zawartości

Komputer do gier 6000-6500 około


Recommended Posts

Witam

 

 

  • Zastosowanie komputera : Do gier w 4k
     
  • Maksymalna kwota : 6000-6500 zł około, ewentualnie do max 7000
     
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : ten miesiąc lub następny
     
  • Których części potrzebuję : całą skrzynkę. A jeszcze o propozycję monitora do gier 4k bym po prosił (nie wliczając jego ceny do podanej kwoty przeze mnie)
     
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie znam się na tym
     
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : Jeszcze nie posiadam
     
  • Specjalne wymagania : SSD, świecąca się obudowa
     
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak
     
  • Własna propozycja zestawu :
  • Ceny wg. morele - możesz poszukać w różnych sklepach to może uda się zmieścić w 5500zł

    Procesor : i5 8400 749zł

    Płyta : Asrock z370 Pro4 439zł

    Ram : G.Skill Trident Z 16GB 2x8 3200 cl 15 - kod producenta F4-3200C15D-16GTZ  976zł

    Chłodzenie : Spc Fera 3 99zł

    Zasilacz : Seasonic Focus Gold 550W 374zł

    Obudowa : Fractal Design Meshify C 353zł

    Karta graf : Gigabyte GeForce GTX1080 WINDFORCE OC 2399zł

    HDD : Toshiba P300 1TB 155zł  

    Razem : 5545zł

  • Obudowa: Obudowa Sharkoon TG5 tutaj mam taką swoją propozycję. Rajcują mnie takie świecidełka. Mam już myszkę i podkładkę świecącą (klawa od laptopa też się swieci). I do tego wnętrze obudowy wygląda fajnie i jeżeli dobrze rozumuje, chłodzenie też ładnie wygląda. Tylko pytanie, czy nie będzie cos takiego za drogie?