maksmeister 6 Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam, mam pewien problem. Otóż po otworzeniu tej strony: http://www.whatsmyip.org/port-scanner/server/ status wszystkich portów to "TIMED OUT". Dostałem link do niej od osoby, która pomaga mi w kwestii łącza internetowego. Jedynie zmiana IP w VPN pomaga i porty, które statusem są "OPEN" to: 53, 80, 443, 1723 i 8443. Status reszty to "CLOSED". Dopiero wtedy mogę zalogować się do pewnej aplikacji wymagającej otwartych tych portów. I tutaj mam pytanie, co mogę w tej sytuacji zrobić, aby porty były odblokowane bez pomocy VPN'a? Jeśli zły dział to przepraszam. Edytowane 31 Maja 2018 przez maksmeister Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Twój adres IP na what IP i na porcie WAN jest identyczny? Cytuj Link to post Share on other sites
maksmeister 6 Napisano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 W zakładce "More info about you" w hostname ip jest trochę inne, tylko ma ten sam początek. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Zatem zadaj pytanie do isp. Cytuj Link to post Share on other sites
maksmeister 6 Napisano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Czyli sam nie rozwiąże tego problemu i muszę zadzwonić do dostawcy internetu? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2054 Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Jeśli masz różne ip na wan i widoczne w necie to isp robi translacje i sam tego nie przeskoczysz. Co to za isp? Cytuj Link to post Share on other sites
maksmeister 6 Napisano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Lokalny i bierze chyba z Orange. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.