Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć!

W połowie czerwca remontuje sobie pokój i w związku z tym planuje zmianę głośników do swojego PC'ta.

Obecny zestaw: Logitech X-530 + integra
Budżet: 2000-2500zł (im mniej tym lepiej)

 

Tak więc w kwestii sprzętu muzycznego jestem laikiem. Te swoje 5.1 mam idealnie porozstawiane po pokoju, poustawiane odległości w sterowniku tak, że kiedy siedzę przy biurku i oglądam jakiś film czy gram w dobrego RPG'a, dźwięk jest bardzo dobry jak na coś co kupiłem za 2 flaszki od kumpla. :) Z muzyką czasem dobrze czasem nie, zależy w jakim formacie słucham, Np flac'i grają super ale ostatnio głośniki zaczęły charczeć na wysokich tonach.

Tak więc, sam nie wiem czego potrzebuję. Myślałem o kolejnym 5.1, Z906, plus jakaś karta za 500zł co dało by te 1500 już z przesyłkami.
Stety bądź niestety trochę pogrzebałem w starych tematach tutaj, i widzę że większość doświadczonych użytkowników przemawia za "solidnym stereo + wzmacniacz".

Generalnie głównie zależy mi na jakości muzyki, na dobry film ostatnio i tak chodzę do kin a w gry gram coraz mniej. :)
Muzyki słucham pół na pół w formacje flac i mp3 bo flac ciężko jest dostępny. Sporo się też czasami przewija Youtuba ale dążę do flac'ów i płyt.

 

Co ważne sprzęt musi być nowy.

Z góry dzięki za rady ;)
Radek

Link to post
Share on other sites

A jesteś mi w stanie zaproponować jakiś przykład konkretnych elementów juz w tej cenie? Czy dac to karta dzwiekowa? Bo skoro to przetwornik cyfrowo analogowy tp wydaje sie jakby mogl byc czescia jakiejs karty ^_^ ale pewnie sie myle.

Link to post
Share on other sites

A jak najlepiej podłączyć głośniki do PC'ta? dajmy na to że zainwestuje jeszcze w jakąś kartę dźwiękową typu Creative SB ZxR, kupię dwie kolumny np AudioPro Addon T14, one mają wyjście opytczne więc i DAC'a.