Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, jakies 10 miesiecy temu kupilem myszke logitech g203 na allegro od xkom ale od jakiegos czasu lewy przycisk szwankuje (jedno kliknięcie zalicza jako dwa oraz zacina podczas strzelania np)

I teraz pytanie, czy reklamować tą myszke przez xkom czy odrazu przez strone logitecha? jak będzie szybciej i korzystniej?

dzieki za odp.

Edytowane przez quaraz123
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

A ja z kolei reklamowałem G203 bo po miesiącu już miałem gładki plastik na myszce i właściwie lustro. Nie wiem jakaś wada fabryczna, słabszy plastik się trafił i napisałem prosto do Logitecha na support do działu reklamacji, gwarancji. Po 4-5 dniach miałem drugą myszkę z magazynu w Holandii. Pełny profesjonalizm ogółem, nie zlewają klienta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Znany problem w logitechu...dwuklik albo "wrażliwy scroll"....w kilku roznych myszkach logszajsu to mialem i tej marce juz podziekuje. Serwis naprawił mojego byłego Anywhera...miesiac pozniej problem powrócił ale juz po gwarancji było. 

Link to post
Share on other sites

Nigdy nie oceniam po jednym, dwóch modelach - byłoby to irracjonalne, każdy powinien o tym pomyśleć.

Anywhere czy MX Master od zawsze były pełne problemów.

Tak, tak... wiem ile Logitech za nie głosi, kompletnie nieuzasadniona kwota, mimo wszystko to aktualnie pionier w myszach.

 

G203 jest niesamowicie udaną konstrukcją (cena odgrywa ogromną rolę, przynajmniej tutaj Logitech nie zrobił cyrku), podobnie jak G403, która zajmuje ścisłą czołówkę wszelakich myszy przeznaczonych pogrywania.

Ot, każda marka ma swoje dna - jeżeli myślisz, że budowa Anywhere to crap, musiałeś nie mieć headsetu Logitecha w dłoniach : )

Link to post
Share on other sites

u nas daliśmy jednego g403 na gwarancję z latającym scrollem to w serwisie naprawili elegancko (chyba kółko wymienili na lepiej psujące) i oddali ten sam egzemplarz, niemniej ślizgacze musieli odlepiać i chociaż całkiem nieźle to odlepili i przylepili to czuć było zmiany w ślizgu, ale bez problemu support logitecha dosłał zapasowe nowe ślizgi.

 

w przypadku jak masz np. latajacy scroll i do tego np. nierówno działające przyciski to wtedy Ci dają nową sztukę

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...