Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

prędkość internetu zablokowana na 100

niska prędkość zablokowana blokowanie problem problem z internetem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 crossek

crossek
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 10:30

Witam, posiadam internet w orange światłowód (do 300 Mb/s) - problem w tym że na kablu maksymalna prędkość jaką osiągam to 99 mb/s (sprawdzane na PC i laptopie),na wifi problem nie występuje (prędkość zazwyczaj ok 200-240 mb/s) specyfikacja pc poniżej:

 

http://speccy.pirifo...VtK22Gcp2xfNlyt

 

speedtest na kablu:

 

http://www.speedtest...sult/7343976982

 

 

co może być tego przyczyną ?


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3666 postów

Napisano 27 maj 2018 - 10:45

Masz router z portami LAN 100 MB/s. Wymień router na taki który ma wszystkie porty 1000 MB/s.


Użytkownik gepardmak edytował ten post 27 maj 2018 - 10:46

  • 0

#3 crossek

crossek
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 10:52

Masz router z portami LAN 100 MB/s. Wymień router na taki który ma wszystkie porty 1000 MB/s.

mam funboxa 3.0 a z tego co mi wiadomo on ma tylko porty 1000mb/s 

 

link do specyfikacji funboxa:

 

http://www.orange.pl...e-,article.html


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#4 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3666 postów

Napisano 27 maj 2018 - 11:04

No to w takim razie kwestia karty sieciowej w PC. Ewentualnie ustawień sterownika karty.


Użytkownik gepardmak edytował ten post 27 maj 2018 - 11:05

  • 0

#5 crossek

crossek
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 12:51

według specyfikacji płyta obsługuje gigabit ethernet


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#6 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3666 postów

Napisano 27 maj 2018 - 13:02

W takim razie odnajdź kartę sieciową w Menadżerze urządzeń-Karty sieciowe. Wybierz właściwą kartę LAN i z menu prawej mysz wybierz Właściwości- zakładka Zaawansowane. Odszukaj opcję Speed&Duplex z menu tego ustawiania wybierz właściwą prędkość lub Auto Negotiation i daj ok. Internet może się rozłączyć po tej modyfikacji ale połączenie po chwili zostanie przywrócone.


Użytkownik gepardmak edytował ten post 27 maj 2018 - 13:06

  • 0

#7 crossek

crossek
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 14:10

W takim razie odnajdź kartę sieciową w Menadżerze urządzeń-Karty sieciowe. Wybierz właściwą kartę LAN i z menu prawej mysz wybierz Właściwości- zakładka Zaawansowane. Odszukaj opcję Speed&Duplex z menu tego ustawiania wybierz właściwą prędkość lub Auto Negotiation i daj ok. Internet może się rozłączyć po tej modyfikacji ale połączenie po chwili zostanie przywrócone.

już tak robiłem i nic to nie zmienia - i na pc i na laptopie,przez wifi prędkości są dużo wyższe - może być to wina zbyt starego,uszkodzonego kabla ? (mam ok 10 metrowy CAT6E ale on jest już bardzo stary)


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#8 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3666 postów

Napisano 27 maj 2018 - 15:40

Kabel może być nie uszkodzony ale źle zaciśnięty i nie wszystkie pary funkcjonują. W Gigabit Lan całe 8 par przewodów jest wykorzystywane. Najprościej kupić nowy przewód i podmienić. Koszy gotowego przewodu z końcówkami RJ nie powinien być duży. Jeśli masz dodatkowe oprogramowanie jakiś LAN Manager do karty sieciowej poszukaj w nim ustawień, które mogą i przydzielają priorytet np. dla gier sieciowych. Musisz to ustawienie zmienić na WWW. Wtedy prędkość sieci nie powinna być ograniczana. 


Użytkownik gepardmak edytował ten post 27 maj 2018 - 17:05

  • 0

#9 robert190880

robert190880
  • Bywalec

  • 76 postów

Napisano 27 maj 2018 - 16:04

Miałem podobny problem i tu właśnie pomogła wymiana kabla .


Użytkownik robert190880 edytował ten post 27 maj 2018 - 20:02

  • 0

#10 crossek

crossek
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 19:31

Milem podobny problem i tu właśnie pomogła wymiana kabla .

 

dodam jeszcze tylko że od wczoraj (wczoraj technicy z orange wymienili mi funboxa 2 na 3) internet mi średnio co kilka godzin zwalnia na 3-5 minut (niby internet w tym czasie jest ale z każdej gry online rozłącza)


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#11 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 27 maj 2018 - 19:47

Ci technicy byli u ciebie,czy i tylko wymienili sprzęt ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#12 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3666 postów

Napisano 27 maj 2018 - 20:02

To musisz już zgłosić operatorowi nie sprawdzają w czym rzecz. 


  • 0

#13 crossek

crossek
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 439 postów

Napisano 27 maj 2018 - 20:25

Ci technicy byli u ciebie,czy i tylko wymienili sprzęt ?

tak - mam u nich od jakiegoś miesiąca orange love (cały pakiet,telefon na abonament,Telewizja,internet)i telewizja działała poprawnie,tylko internet na kablu miał zablokowaną prędkość+kilka razy dziennie było zrywane połączenie z internetem (niezależnie czy wifi na lapku czy u mnie w pc na kablu - wszystkie urządzenia wywalało jednocześnie na jakieś 5-10 minut +- 3-4x dziennie),wymienili mi wczoraj tego funboxa 2.0 na 3.0 (po zgłoszeniu reklamacji bo w ogóle nie wiem kto wpadł na pomysł by przy światłowodzie 300 mb/s zamontować mi funboxa 2) odkąd wczoraj wymieniony został modem jeszcze tv ma ten sam problem (przerywa sygnał)


  • 0

i5 6500

asrock h110m-dgs

GoodRam Play DDR4 2x8 GB 2400MHz CL15

HDD WD10EZEX 1TB

PSU Chieftec IArena Series GPA-500S8


#14 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 9948 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 27 maj 2018 - 21:11

Nie zastanawiaj się i dzwoń do nich dalej i zgłaszaj problem. Ja akurat mam do nich szczęście i kiedyś przy problemach z prędkością,zmierzyli u mnie na miejscu i wymienili przewód łączący słup z domem. Problem zniknął. Przewody rozprowadzające w domu,to chyba na twój koszt (wymiana),ale mogą to sprawdzić,mają do tego specjalne urządzenie...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: niska prędkość, zablokowana, blokowanie, problem, problem z internetem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych