Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Ccleaner RougeKiller Adwcleaner i Malwarebytes nie są w stanie wykryć wirusa


Najlepsza odpowiedź kucharz508, 13 czerwiec 2018 - 20:15

Problem rozwiązany.

Za pomocą bitdefendera byłem w stanie zidentyfikować że zainfekowane zostały pliki windowsa (folder Syswow 64).

Jedynym rozwiązaniem była reinstalacja systemu operacyjnego.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kucharz508

kucharz508
  • Amator

  • 25 postów

Napisano 23 maj 2018 - 20:55

Witam

Tak jak w temacie żaden z programów nie jest w stanie mi pomóc, poznaję że jest jakiś problem ponieważ po jakimś czasie (przed aktywacją ochrony w czasie rzeczywistym Malwarebytes) nie byłem w stanie odpalić żadnego z wymienionych wyżej programów a po wpisaniu w przeglądarce "adware" albo coś podobnego przeglądarka od razu sama się zamykała.

Pomagało jedynie odpalenie w trybie diagnostycznym i czyszczenie wszystkimi programami.
Jednakże nie są one w stanie w 100% pozbyć się tego wirusa.

Teraz gdy aktywowałem okres próbny pro Malwarebytes mam ochronę w czasie rzeczywistym i co jakiś czas otrzymuję komunikat


https://imgur.com/VOVi5m9


Lokalizacja pliku do którego odnosi się powyższy screen:
C:\Users\Lucas\AppData\Local\Temp\{15FF2E7E-459C-4578-944B-F4A15ECA1EEB}

Próbowałem ręcznie usunąć wszystko z folderu Temp ale niestety nie przyniosło to efektu.
Chciałbym też zauważyć, że Ccleaner stale wykrywa po jakimś czasie gdy uruchamiam czyszczenie "tracking files" (nawet do 5-7 tysięcy plików, które zajmują łącznie nawet ponad 500MB)

Jakieś rady co mam robić ?


  • 0

#2 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 3075 postów

Napisano 23 maj 2018 - 21:12

Sprawdź stan dysku twardego programem HD Tune a screeny z zakładek Health i wyniki Error scan, wrzuć na forum. 


  • 0

#3 kucharz508

kucharz508
  • Autor tematu
  • Amator

  • 25 postów

Napisano 26 maj 2018 - 19:54

Zrobiłem co poradziłeś z trzema moimi dyskami, co dalej ?

https://imgur.com/a/nIwZCR0


  • 0

#4 Fix00ser

Fix00ser
  • Pasjonat

  • 941 postów

Napisano 26 maj 2018 - 20:29

Wykonaj skanowanie twardziela poza systemowo z bootującego LiveCD
https://www.fixitpc....e-ze-skanerami/
  • 0

#5 kucharz508

kucharz508
  • Autor tematu
  • Amator

  • 25 postów

Napisano 13 czerwiec 2018 - 20:15   Najlepsza odpowiedź

Problem rozwiązany.

Za pomocą bitdefendera byłem w stanie zidentyfikować że zainfekowane zostały pliki windowsa (folder Syswow 64).

Jedynym rozwiązaniem była reinstalacja systemu operacyjnego.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych