Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Tania drukarka

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aksum

Aksum
  • Dyskutant

• 172 postów

Napisano 23 maj 2018 - 10:15

Witam. Mama potrzebuje prostej drukarki do drukowania faktur w małej firmie. Ja ide teraz na studia więc też coś do drukowania by mi sie przydało. To ma być coś możliwie taniego i prostego. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem czy brać tuszową czy laserową. Nie mam też pojęcia ile taka drukarka może kosztować, nie potrzebuję nie wiadomo czego, ale też nie może to być kompletny szajs, który rozwali się po roku. Proszę o porady.

• 0

#2 Rudy_z_DrTusz

Rudy_z_DrTusz
  • Nowicjusz

• 7 postów

Napisano 23 maj 2018 - 14:06

Cześć!
Zanim polecę sprzęt, napisz jeszcze czy potrzebujecie druku kolorowego i czy ma być to sama drukarka, czy jednak urządzenie wielofunkcyjne. Piszesz o studiach, to sugeruję urządzenie wielofunkcyjne. Kopiowanie i skanowanie na pewno się przyda. :)

Rozumiem, że budżet "jak najtaniej" ? :) 

Pozdrawiam, Rudy z DrTusz.pl 

Witam. Mama potrzebuje prostej drukarki do drukowania faktur w małej firmie. Ja ide teraz na studia więc też coś do drukowania by mi sie przydało. To ma być coś możliwie taniego i prostego. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem czy brać tuszową czy laserową. Nie mam też pojęcia ile taka drukarka może kosztować, nie potrzebuję nie wiadomo czego, ale też nie może to być kompletny szajs, który rozwali się po roku. Proszę o porady.

• 1

#3 White_Ghost

White_Ghost
  • Gaduła

• 350 postów

Napisano 23 maj 2018 - 17:04