Perzot 0 Napisano 22 Maja 2018 Udostępnij Napisano 22 Maja 2018 Witam, mam problem z WiFi w mojej sieci. Praktycznie z dnia na dzień przestało działać.Sieć jest utworzona ale nie ma w niej internetu. Nie bardzo się znam i proszę o pomoc.Router to TL-WR941D. Jest to internet radiowy.Wiem, że na pewno potrzebujecie więcej informacji do zdiagnozowania problemu więc prosiłbymo wymienienie czego potrzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 22 Maja 2018 Udostępnij Napisano 22 Maja 2018 Jakie to urządzenie/PC/laptop z jakim systemem operacyjnym? Wszystkie urządzenia z wi-fi mają problem z dostępem do internetu? Resetowałeś router? Jeśli to Windows to na początek: Start i uruchom -> cmd -> ipconfig /all Cytuj Link to post Share on other sites
Perzot 0 Napisano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2018 Komputer stacjonarny z Windows 10. Telefon oraz telewizor łączą się z WiFi ale nie ma internetu. Resetować nie resetowałem bo boję się, że router wróci do ustawień fabrycznych, a nie znam żadnych adresów mojego ISP żeby się z powrotem podłączyć. Wyłączałem go i włączałem jeszcze raz oraz na urządzeniach zapominałem sieć i łączyłem się ponownie i nic. C:\Users\Kuba>ipconfig /all Windows IP Configuration Host Name . . . . . . . . . . . . : DESKTOP-TC1P8T9 Primary Dns Suffix . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid IP Routing Enabled. . . . . . . . : No WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No Ethernet adapter Ethernet: Connection-specific DNS Suffix . : Description . . . . . . . . . . . : NVIDIA nForce Networking Controller Physical Address. . . . . . . . . : E0-CB-4E-C2-2E-A8 DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::f84e:33:6f50:4664%6(Preferred) IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 10.0.0.110(Preferred) Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Lease Obtained. . . . . . . . . . : wtorek, 22 maja 2018 20:30:40 Lease Expires . . . . . . . . . . : czwartek, 24 maja 2018 13:13:23 Default Gateway . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DHCP Server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 65063758 DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-21-97-64-C1-E0-CB-4E-C2-2E-A8 DNS Servers . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1 NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled Cytuj Link to post Share on other sites
RalfNwn 95 Napisano 23 Maja 2018 Udostępnij Napisano 23 Maja 2018 (edytowane) z poziomu konsoli wykonaj: ping 8.8.8.8 lub/i ping 194.204.152.34 PS. Co do resetu to miałem na myśli ponowne uruchomienie (wył./wł.) a nie przywrócenie ustawień fabrycznych. Z tego co napisałeś i tak to nic nie dało. Edytowane 23 Maja 2018 przez RalfNwn Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 23 Maja 2018 Udostępnij Napisano 23 Maja 2018 Daj zrzut ekranu ze strony ze statusem routera ze szczególnym uwzględnieniem WANu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.