Skocz do zawartości

Recommended Posts

Obecność faktury jeszcze o niczym nie świadczy. Kupiłem kiedyś Note 4, przyszedł, wszystko cacy, fakturę 23% otrzymałem. Po miesiącu jakoś się popsuł - i jak przyszło do wysyłania do serwisu to tutaj się jaja zaczęły. Telefon otrzymałem niby nowy, nieodpakowany, a z serwisu Samsunga mi dzwonią, że numery części się w nim nie zgadzają = telefon nie jest oryginalny i mi go w ramach gwarancji nie naprawią. Ze strony sklepu 0 kontaktu. 

 

Nie mówię, że w tym przypadku też tak jest, ale ja już wolę iść do Media, czy jakiegoś innego "normalnego" sklepu, zapłacić te 100 zł więcej i mieć wyrypane. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Faktura bez VAT, więc praktycznie telefon bez gwarancji i niewiadomego pochodzenia. Sprzedawca z malutką liczbą opinii, także stanowczo odradzam.

 

Jak chcesz LG ze sprawdzonego sklepu to na dzień dzisiejszy najtaniej, z tego co udało mi znaleźć, dostaniesz wersje black za 1498,99: https://www.morele.net/smartfon-lg-g6-czarny-1236982/

Edytowane przez michal21
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak, szukam wersji białej.

x-koma sprawdzałem i jeśli nie znajdę nic innego, to zamówię pewnie stamtąd.

 

Na ceneo jest jeszcze jeden sklep z ciekawą opcją, a mianowicie http://komoorki.pl/pl_PL/p/LG-G6-BIALYWHITE-H870-FV23/4776?cenx

 

Niby ma prawie 6 tysięcy opinii, jest oznaczony jako Zaufany sklep, ale strona nie wygląda jakby była legitna, oraz martwi mnie jedna opinia, którą można przeczytać o owym sklepie.

 

"Nie polecam - omijać z daleka ! W sklepie komoorki.pl w listopadzie 2017 roku zakupiłam telefon LG G4. Z uwagi na problemy z baterią, głośnikiem/mikrofonem oraz zawieszaniem się telefonu przesłałam go do serwisu LG do Mławy. Telefon z serwisu wrócił po 48 h godzinach z adnotacją: "Ze względu na fakt iż produkt nie jest przeznaczony na rynek europejski nie jesteśmy w stanie naprawić telefonu zgodnie z jego specyfikacją" Zgodnie z danymi zamieszczonymi na stronie komoorki.pl: Sprzedajemy wyłącznie telefony fabrycznie nowy pochodzące od polskich dystrybutorów. Objęte gwarancją producenta. Skontaktowałam się ze sklepem otrzymując następującą informację: "Proszę o przesłanie telefonu do nas. Komoorki.pl - dział reklamacji. Do przesyłki proszę dołączyć 1 .Kserokopie pisma od LG o odmowie naprawy. 2 Kserokopie dowodu zakupu. 3. Dokładny opis usterki oraz adres na który mamy odesłać sprawny telefon." Tak też zrobiłam przesyłając telefon do Krakowa. Jakie było moje zdziwienie kiedy po kilku dniach kurier DHL dostarczył mi telefon z serwisu LG z Mławy (ponownie) z adnotacją - "Ze względu na fakt iż produkt nie jest przeznaczony na rynek europejski nie jesteśmy w stanie naprawić telefonu zgodnie z jego specyfikacją". Żeby było ciekawiej sklep komoorki.pl wysyłając telefon do serwisu w Mławie dołączył nie moją fakturę sprzedaży telefonu, ale FV pomiędzy sklepem, a inną osobą fizyczną z dnia 06.04.2017 r. Co oznacza, że w listopadzie sprzedano mi niesprawny, nienowy telefon, nie przeznaczony do polskiej dystrybucji, który był już pół roku wcześnie sprzedany komuś innemu (kto najpewniej go zwrócił z uwagi na jego wady). Zwróciłam się do firmy o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Podsumowując - NIE POLECAM, radzę omijać z daleka !!!"

 

Miał ktoś styczność z tym sklepem?

Edytowane przez Smokie
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...