Skocz do zawartości

Komputer do pracy/grania - 3000zł - 4000zł (Hackintosh)


Recommended Posts

Cześć, moja aktualna jednostka zaczyna już po kilku dobrych latach mieć dość więc, zaczynam się rozgladać za jakaś alternatywą - aczkolwiek mój aktualny komputer skladałem już dawno temu wiec nie mam pojęcia, z czego na dzień dzisiejszy warto wybierać. Prosiłbym o pomoc w złożeniu nowego zestawu :)

 

Zastosowanie komputera:

1. Praca(grafika komputerowa): Photoshop, Illustrator, Experience Design, Sketch + może coś do animacji
2. Gry: Dota, CSGO, Fortnite, BF3/4 + możliwe jakieś nowsze tytuły

 

Maksymalna kwota: 3000zł - 4000zł (na ten moment takie widełki, bo aktualnie jestem kompletnie zielony jeżli chodzi o aktualne ceny podzespołów)
 

Kiedy zamierzam kupić komputer?: Najbliższe klika miesięcy. Nie mam konkretniej daty w głowie, jeżeli bedzie warto poczekać to nie ma problemu
 

Których części potrzebujesz?: Potrzebuję tylko i jednostki centralnej. Bez monitorów i innych rzeczy - to już posiadam.
 

Czy będziesz podkręcać sprzęt?: Nie wiem, do tej pory nic nie podkręcałem
 

Specjalne wymagania: Możliwość postawienia na sprzęcie Hackintosha(do pracy) oraz Windowsa(do grania)

Inne uwagi: 

1. Aktualnie posiadam dysk Samsung SSD 850 EVO 250GB ATA, który mogłbym wykorzystać w nowym zestawie jeżeli byłaby taka możliwość.

2. Niezależy mi na żadnych wodotryskach odnośnie wyglądu, całość może być zamknięta w jak najzwyklejszym czarnym pudełku ;) Dobrze jedynie, jeżeli byłby w miare cichy podczas pracy

 

Jeżeli brakuje jakichś ważnych informacji to dajcie znać, chętnie odpowiem na pytania.

Link to post
Share on other sites

Nada się pod gry czy tempy. 

 

Sprzęt bardziej pod gierki czy do pracy?

 

Będzie kaska na dorzucenie RAM/SSD za jakiś czas?

 

Raczej do pracy. Jak widzisz, gry nie sa zbyt nowe, które wymieniłem więc, nie jestem zapalonym typem gejmera ;) 

 

Tak, za jakiś czas na pewno by sie coś znalazło funduszy do dorzucenia

 

 

 

Link to post