Creepy_Cripple 0 Napisano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam serdecznie i błagam o pomoc... Od nieco ponad roku korzystam z internetu LTE dla domu od T-mobile. Przez 10 miesięcy było w porządku i co najważniejsze stabilnie. Średnia przepustowość łącza u mnie w mieście (Oświęcim), wynosiła około 40 Mbps. Najbliższy nadajnik znajdował się w linii prostej jakieś 300-400 metrów ode mnie. W połowie lutego ten nadajnik został usunięty, a nowy stanął może 100 metrów dalej. Od tego momentu zaczęły się problemy z przepustowością. Prędkość waha się od śmiesznych wartości typu 0,2 Mbps do maksymalnie 16 Mbps, ale i to rzadko.W punkcie wymienili mi router na nowy, wymienili kartę sim, pożyczyli zewnętrzną antenę, nic nie pomogło. Dla jasności, internet bez jakichkolwiek limitów, żadnego lejka itp. (według umowy). Parę statystyk z podłączoną zewnętrzną anteną: Router: Huawei B525 RSRQ: -14dB RSRP: -97dBm SINR: Skacze od -3 do 7dB Czy ktoś wie w czym tkwi problem i jak go naprawić? Typki z salonu T-mobile rozkładają ręce bo już nie mają pomysłu. Speedtest z tego momentu: http://www.speedtest.pl/test/176145352 Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez Creepy_Cripple Cytuj Link to post Share on other sites
adijedi 32 Napisano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2018 w T-mobile rozkładają ręce ale nie podpowiedzą Ci, że możesz tradycyjnie na kablu wziąc internet, może jakaś lokalna albo sieciówka, musisz się rozejrzeć, pomyślałeś o światłowodzie jeśli taki u Ciebie oferują? Cytuj Link to post Share on other sites
Creepy_Cripple 0 Napisano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2018 w T-mobile rozkładają ręce ale nie podpowiedzą Ci, że możesz tradycyjnie na kablu wziąc internet, może jakaś lokalna albo sieciówka, musisz się rozejrzeć, pomyślałeś o światłowodzie jeśli taki u Ciebie oferują? Nie chcę się czepiać, ale to nie jest żadna odpowiedź na mój problem. Od nieco ponad roku korzystam z internetu LTE dla domu od T-mobile. Przez 10 miesięcy było w porządku Poza tym, jest coś takiego jak umowa, której nie zerwę ot tak sobie. Cytuj Link to post Share on other sites
donkiszot 0 Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 Cześć sprawdź sobie takiego operatora http://portal-konsumenta.pl/opinie-o/airmax.pl ja mam monitoring na łaczu od nich w kilku lokalizacjach i działa wysmienicie Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.