Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Laptop do postprodukcji video 15k-20k

video fotografia laptop filmowanie 4k it

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Adik-1997

Adik-1997
  • Nowicjusz

• 1 postów

Napisano 23 kwiecień 2018 - 19:28

Witam.
Przymierzam się do zakupu laptopa. Szczerze powiem, nie znam się za bardzo na podzespołach i co jest lepsze.

Dlatego proszę was o pomoc w wyborze.
Głównie będe go używał do edycji filmów w Premiere Pro i After Effects (często oba programy pracujące w tym samym momencie) oraz czasami obróbki zdjęć w Photoshopie. Więc potrzebuję coś co uciągnie edycję nagrań nawet 4k, 10bit, 400Mbps i nie będzie przy tym się za bardzo męczył. Najczęściej nagrania będą 4k, 60fps, 8bit, 150Mbps.  Ekran musi być 4k ale najlepiej jakby sam laptop nie był zbyt duży w związku z tym, że często będę musiał go zabierać ze sobą i pracować w samochodzie czy pociągu. Także niezbędny jest czytnik kart SD i potstawowe wejścia(HDMI, kilka USB, LAN, mini jack). Wejście na płyty nie będzie potrzebne. Mogę na niego przeznaczyć 15-20 tyś. Jeśli będzie jakiś tańszy który sobie ze wszystkim poradzi to będę szczęśliwy.

Polecano mi żebym sobie skonfigurował podzespoły do Dell Precision 7520 i dobrałem tak:
https://premiumstati...n-229551132.pdf
Co powiecie o takim? Uciągnie? I nie ma czegoś tańszego porównywalnie dobrego?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i rady!

• 0

#2 prohans

prohans
  • Zapaleniec

• 1119 postów

Napisano 25 kwiecień 2018 - 19:07

Jak długie filmy będziesz składać?

• 0

HP OMEN 15 (2017) i7 7700HQ, 16GB DDR4, GTX 1060 MaxQ 6GB, PX-256M6G+, Micron-1100 512GB;

HP Microserver Gen 8, G1610T, 8GB DDR3, Iridium Pro 240GB, 4x ST1000DM010 RAID5;