Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

KYOCERA ECOSYS P6021 - wyblakły czarny kolor na wyrduku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sacrell

sacrell
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 22 kwiecień 2018 - 19:50

Witam serdecznie,

Drodzy użytkownicy.
Posiadam urządzenie wielofunkcyjne Kyocera Ecosys P6021 i niestety jest jakiś problem.
Drukarka drukuje poprawnie wszystkie kolory, ale niestety jest jakiś problem z czarnym, ponieważ jest "wyblakły" na całości, czyli szerokości i długości tego co chcę drukować.
Wyjąłem (chyba) tą część co zawiera proszek potrząsnąłem oraz ten moduł z wałkiem teflonowym i też potrząsnąłem i pomogło na parę chwil po czym znowu to samo.

Może ktoś miał podobny problem i może się podzielić rozwiązaniem.
Dziękuję i czekam na pomoc.
Tomasz


  • 0

#2 PawelQ

PawelQ
  • Gaduła

  • 336 postów
  • Miejscowość:Sierpc

Napisano 23 kwiecień 2018 - 07:00

Jaki masz przebieg na tym urządzeniu?


  • 0
Spoiler

#3 sacrell

sacrell
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 24 kwiecień 2018 - 21:59

Jaki masz przebieg na tym urządzeniu?

27 tyś stron


  • 0

#4 sebki1

sebki1
  • Zapaleniec

  • 1387 postów
  • Miejscowość:Mysłowice
  • 3DMark 06:13100

Napisano 25 kwiecień 2018 - 06:04

Sprawdz jakims oprogramowaniem od producenta drukarki ile jeszcze zostalo czarnego koloru - byc moze po prostu toner jest juz na wyczerpaniu.


  • 0

CPU: INTEL CORE 2 DUO E7400 2.8 GHZ/3MB BOX MOBO: GIGABYTE GA-P31-ES3G IP31 S775 BOX RAM: GOODRAM 2GB DDR-2 800 + 2GB DDR-2 800 SSD: SAMSUNG 850 PRO 256 GB HDD: SAMSUNG HD502HI 500 GB 16 MB SATA-2, TOSHIBA HDWD120 2 TB: GPU: MSI GTX 750 Ti 2 GB OS: WINDOWS 7 PRO 64 BIT

PSU: XFX CORE 550w: FEVER AC09A-BK/BK ACHILLES PPFC400 LCD: AG NEOVO 19 "


#5 sacrell

sacrell
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 26 kwiecień 2018 - 16:22

Witam ponownie,

Niestety to nie wina tonera. Został wymieniony na nowy oryginalny. Nadal to samo pomimo mnóstwa wydruków.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych